2010年1月24日星期日

薑蔥雞絲 + 菜心 + 沙律 ( 24-jan-2010 )



( 24-jan-2010 sun )
習慣會問里奧大人瞓得好唔好   基本上佢瞓得都好嘅   不過今朝問佢瞓得好唔好   佢話唔好   因為驚我踢開張被會冷親   所以佢成晚睇我有無踢被   搞到佢瞓得唔好   噢   聽到都好感動呀   真係好感恩好感恩有個咁細心嘅里奧大人喺我生命中出現呢 ~   今朝番教會   所以又早小小出門口   去試另一間餐廳嘅早餐   味道唔錯   不過聽見 d 阿姐對話就得人憎   成日聽到 " 妳叫架   我唔知喎   妳話家嘛 "   最憎人做嘢用呢 d 態度   好不負責任咁呀 ~


番完崇拜就番屋企執屋   就黎新年喇   想慢慢執 d   唔想一次過大掃除呢 ~  
3 點食 tea   勁想去 KFC   不過食完就會滯妳九個幾鐘   唔行番陣都唔得啊 ~

是日懶餐 - 薑蔥雞絲 + 菜心 + 沙律
薑蔥雞絲 - 用 1 隻大雞肶拻絲   再用薑蔥蓉麻油一齊炒   再加 d 炸咗嘅辣蒜蓉碎   超好味呀 ~

菜心
- 好耐無食菜心   $10 / 2 斤咁平就買咯   分兩餐食就最好不過啦 ~

沙律 - 材料有紅腰豆 + 椰果 + 粟米 + Mayonnaise   簡簡單單又健康呢   日日食都唔驚呀 ~

呢晚同里奧大人一齊跑步   最怕跑直路   好似跑極都唔完咁   都係公園啱我多 d   又有 d 簡單運動設施玩喎   無咁悶嘛 ~
  

沒有留言:

發佈留言