2010年1月27日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 27-jan-2010 )

蒜蓉蒸蝦
煎薯仔餅
海參山筋燜鴨掌蒸魚滷水乳鴿 ( 外賣 )花膠淮山烏雞湯
( 27-jan-2010 wed )
今朝又天陰陰呀   都係鍾意有陽光多 d   個人會充滿朝氣咁架   好在我食完早餐多數都會精神 d 呢 ~

呢排菇場個個都努力 pack 嘢   日 pack 夜 pack   好在我無佢地咁多嘢   同埋佢地好得意   唔明點解搬先黎撕唔要嘅紙   早 d 拎出黎做環保紙仲好啦   之前裝環保
紙嘅 Tray 多數係得廣告嘅 Fax   依家差唔多全部係 d 同事 n 年前嘅紙呀 ~ 
晏晝又同 8 卦出去大快活食嘢   呢間大快活 d 位有梳化位   好有屋企 feel 咁呢 ~

番到菇場就 pack 自己枱嘅嘢   執完哂嘢   張枱只係得 MON   CPU   Keyboard   Mouse 同電話呢幾樣嘢   勁唔似番工枱呀 ~ 
今晚番媽咪屋企食飯   唔駛煮有得食就最開心呢   依家寶寶好搞笑   成日坐喺電視機柜度    阻住哂人睇電視   不過我地又唔會叫佢番入竇   難得佢肯出黎坐嘛   咁代表佢唔係咁怕我地   好過我地次次黎都匿埋喺柜桶入面丫   好似好孤獨咁嘛 ~







沒有留言:

發佈留言