2010年1月9日星期六

甜麵醬蒸鯇魚 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 9-jan-2010 )



( 9-jan-2010 sat )
星期六喇   可以遲 d 起身   因為多數無乜人搭車   車程好順   同埋菇場好多人都會遲小小番   我都唔例外呢   呵呵 ~

諗住可以 hea   點知忙到爆   但 d 時間過得勁快囉 ~


好感恩呀   趕到班車   唔駛等咁耐先番到屋企   因為次次星期六都要等好耐車架   同埋我估里奧大人都好心急見到我呢 ~
  
 
同里奧大人又 tea 啦   食完行陣買餸   街市 d 阿姐真係好鬼勁   大聲到呢   就算普通傾計都好大聲   我買蕃茄嘅時候 ( 買蕃茄嘅地方好迫好細 )   阿姐企喺我隔離同 d 熟客傾   把聲向住我耳邊喎   初初兩三句都忍到佢雄厚嘅聲量   但佢越講越興奮   我叫佢唔該唔好咁大聲講嘢啦   佢後尾行出去傾   我買完之後覺得耳仔痛添呀 ~



買完餸快快腳番屋企   因為想 hea 下先番教會呀 ~ 

是日懶餐 - 甜麵醬蒸鯇魚 + 蕃茄薯仔魚湯
甜麵醬蒸鯇魚 - 條魚好大件   我又懶開火   夾硬放喺電飯煲蒸   點知中間唔熟喎   要再開火蒸過   仲更加浪費時間   激氣呀 ~
蕃茄薯仔魚湯 - 好想飲呢個湯   我覺得用大眼雞魚會甜 d   但呢期 d 蕃茄好似唔多甜咁   如果唔係更滿足呢 

沒有留言:

發佈留言