2010年1月26日星期二

黑椒牛仔骨 + 黃薑炒飯 + 芒果糯米飯 ( 26-jan-2010 )





( 26-jan-2010 tue )
今朝早一班車出門口   唔駛咁趕食早餐   舒服好多呀 ~ 

呢排好攰   但又唔想話咁早瞓   不過我又唔可以太夜瞓   最遲 11 點半要瞓   如果唔係第朝會好無精神咁呢 ~
 
晏晝同 8 卦出去食   同枱坐嘅學生仔成日扮勁講粗口   不知所謂   我唔覺好勁   只覺得毫無家教無修養囉   不過可能佢父母都成日講粗口   聽慣所以好自然講囉   好耐之前有個女仔喺 lift 度講粗口   當時部 lift 唔小人   我心諗   如果佢父母聽到佢咁講會唔會鬧佢   點知第晚見到佢父母   一樣係粗口爛舌   唔怪之得個女都係咁啦   喺咁嘅家庭成長真係可悲呀 ~

今晚好他條   只係買三色椒同白蘑菇就 ok   醃定餸真係好方便呢 ~ 
是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 + 黃薑炒飯 + 芒果糯米飯黑椒牛仔骨 - 材料有牛仔骨   三色椒 + 紫洋蔥 + 白蘑菇 + 黑椒汁   最鍾意食呢個餸   送飯同意粉都好好味呢 ~黃薑炒飯 - 不嬲都知用易潔鑊對身體唔好   不過貪佢唔會黐底   又輕身先用   但諗諗下都係為自己身體着想唔用啦   用不绣鋼鑊 or 五層鑊   但唔知點解次次炒飯都痴底好煩   擦到手痛架   已經凍鑊落油   d 油又夠熱喎   唔通我太小油   因為我炒飯用半湯匙油架咋   唉 ~  芒果糯米飯 - 第一次整   我覺得好好味   但里奧大人話 d 糯米飯好硬喎   仲話下次唔好預佢添   哼   好巴閉咩 ~ 今晚又去跑步喇   最鍾意跑步 d 胃氣會 " ur " 哂出黎   個人舒服好多架 ~

沒有留言:

發佈留言