2010年5月1日星期六

山頂一日遊 + 雲桂香 @ 大埔 ( 1-may-2010 )











( 1-may-2010 sat )

期待已久嘅假期終於到啦   非常之開心呀   因為我超鍾意一起身就見到里奧大人架   又唔駛趕頭趕命咁食早餐   心情點會唔好喎 ~










一早諗好去山頂   感恩天氣唔錯   所以就如期出發 lu ~  

11 點 25 分上巴士   12 點去到中環   都算快架喇   去到見到好多人等 Cable Car 呀   我地都等咗 1 個鐘頭   好在唔太曬   唔係呢   應該可能會有小小發脾氣架   熱嘛 ~







其實我都好怕坐 Cable Car   因為好斜呀   驚到手心出汗 ~

  






好多年前去過山頂   無咁多舖頭架   依家去到唔同哂 lu ~






里奧大人次次假期都好好胃口   10 點幾食完早餐   1 點幾已經話餓   所以第一時間醫肚啦   估唔到有 Burger King   我想食好耐架喇   度度都好多人   等買嘢都差唔多半個鐘呢   不過都唔好食嘅   可能期望太大喇   噢 ~












食完就去 "摩天台" 影相   感恩天氣唔錯   唔好大霧就得喇   唔係乜都影唔到呢 ~

( 夜境應該更靚呢 )




( 另一邊有烏雲   兩個世界咁 )








( 應該唔會有人攀爬啩   我企都腳軟呀 )

( 一片大草原   勁似西蘭花 )

( 原來有個亭   不過好攰   無行到呀 )
 


唔知係咪朝早飲咗杯好濃咖啡   個人唔多舒服   所以影完相再行哂個 Shopping Mall 就坐番 Cable Car 走人 lu   坐倒後位仲驚   里奧大人都無我咁好氣咯   話乜都驚喎 ~ 

番到屋企 6 點幾   所以睇埋中醫就去食嘢   無乜胃口   去食酸辣米線算喇 ~

沒有留言:

發佈留言