2010年5月4日星期二

榨菜粒炒肉碎 + 菜心 ( 4-may-2010 ) + 跑步



( 4-may-2010 tue )

瞓得好   心情都大好呀   日日係咁就好喇 ~    
早餐 : 扒芝腿治 + 奶茶





番到菇場好忙   唔錯丫   我多數做下停下   咁樣無咁緊張呢 ~
  
   
里奧大人今日特登過黎陪我 lunch   超級開心呀   同佢去我平時去開食嘅茶餐廳   等佢了解下我嘅生活 ~ 
午餐 : 豬扒炒公仔麵 & 生炒牛肉飯








今晚買完餸就睇中醫   好在唔駛等   感恩 ~  


是日懶餐 - 榨菜粒炒肉碎 + 菜心
榨菜粒炒肉碎 - 記得 n 年前整榨菜蒸豬肉   點知無浸到 d 榨菜   鹹到成碟食唔到   要掉哂   自此再無整過   今次再整就醒喇   問咗媽咪先   所以今次整得有信心 d 喇   本來想買松子   咁樣口感正好多   但去到見到唔靚就唔買 lu   就咁整都應該惹味嘅   加埋用甜醬同辣豆辣醬一齊炒   真係好好味架   下次再整 ~
菜心 - $8 斤   淥咗 10 條咋   因為我仲有兩條粟米   唔整咁多   留番聽晚食   咁樣唔駛再買 ~菜
今晚又同里奧大人一齊跑步   如果屋企有部跑步機就好啦   幾時跑都得   又唔駛特登換衫喎   幾咁好呀 ~

沒有留言:

發佈留言