2010年5月10日星期一

雲桂香米線專門店 @ 大埔 ( 10-may-2010 )




( 10-may-2010 mon )

尋晚 12 點先瞓   我覺得真係好夜囉   今朝真係無哂精神   又落雨   媽咪又入咗院   仲更加無心機添   噢 ~ 
不過當我情緒低落嘅時候   我會諗番 d 會令自己開心會笑嘅嘢   咁樣就會舒服好多呢 ~

今朝食腸粉   但唔滑嘅   又小樣選擇 lu ~

Hea 下 M 下又到 lunch time   講出黎好似好嘆咁   其實有時都幾悶架   不過最邪係次次唔想做嘢就大把嘢做   同埋呢   有時我忙唔講出黎架咋   唔係真係咁嘆呢 ~ 


落雨濕濕   去對面買嘢食就算喇   今次買煎蛋免治牛肉意粉   但我覺得係豬肉囉   因為有好多   但我都無食到   因為食哂 d 意粉已經好飽   同埋 d 肉醬喺哂意粉底   所以都唔記得係有肉醬 ~

( 未撈勻嘅意粉係好核突架   好似咩嘢咁   果 d 呀   自己諗啦   成盒影仲核突   加埋我又影得衰   包妳話似果 d 咩嘢呀   哈哈 )


放工又落雨   最慘覺得凍咗   我好攰呀   所以今次豪 d   打的去醫院   去到啱啱 6 點 ~

見到媽咪都好精神   不過就包住咗隻腳   但就咁睇個瘀血範圍就應該細咗   感恩   但物理治療師就唔比媽咪落地   一定要瞓喺度   托高隻腳   知道媽咪悶   就比多條橡根帶   吊住喺床頭   悶嘅時候就 fing   可以當做運動   又可以血氣運行   好好呀   我玩咗陣都覺得成身熱哂呀 ~
無幾耐里奧大人都黎埋   一齊陪到媽咪 8 點就走 lu   費事比人趕呀 ~

因為要拎中藥   所以都係番到屋企附近先食嘢   一陣趕唔切仲煩   同埋真係唔想咁趕   好攰呀 ~
 
同里奧大人去食米線   我想食 d 酸辣嘢呀   同埋我只想食齋米線 ( 即係唔要餸 )   再加碟菜 番屋企飲埋中藥   食埋生果   啱啱夠飽 ~

沒有留言:

發佈留言