2010年5月5日星期三

肉醬意粉 ( 5-may-2010 ) + 跑步









( 5-may-2010 wed )

我習慣每朝都會打比里奧大人   問佢食乜   如果知佢食丁丁就會話佢   無益嘛   今朝佢話食芝蛋治   搞到我明明想食奶醬多都突然間想食腿蛋治喎   噢 ~



我 Partner 真係好頂癮   聽佢講嘢覺得佢唔經大腦   我有個女同事未結婚 ( 年紀唔小 )   就成日講話妳又未結婚點點點   未結婚咁咁咁   搞到好尷尬   有次同另一層樓嘅阿叔一齊放工   阿叔問佢番幾點   佢話朝早 9 點   阿 Partner 就問番佢番幾點    阿叔話 7 點半   阿 Partner 就話做乜番咁早   天呀   我同另外兩個同事聽到佢咁問都 O 哂咀   妳眼望我眼呀   番 7 點半唔通為興趣咩   梗係公司要求架啦   因為佢要開門比清潔阿姐   噢   問埋 d 咁問題   help me ~


晏晝 lunch box   尋晚無乜點食榨菜肉碎   今日食好似新餸咁呀 ~
  
   

今晚又係買完餸睇中醫   其實我好怕拎住 d 餸周圍走   好鬼肉酸   但如果唔買餸先   又驚買唔到喎   肉酸就肉酸啦   為咗里奧大人有飯食   唯有犧牲色相啦 ~

是日晚餐 - 肉醬意粉

肉醬意粉 - 材料有 $10 肉碎 + 3 個蕃茄 + 1 大碗雜豆   仲有蒜蓉 + 乾蔥蓉 + 茄膏 + 茄汁 + 蠔油 + 老抽 + 糖   我覺得今次整得 very good 呀   d 汁唔太稀   最正係條條意粉都索哂 d 汁呀   不過今次無加芝士同埋無焗   但我覺得仲好味呀 ~

呢晚送梳化呀   好感恩食完飯   梳化就到喇   咁就唔使影響我跑步時間啦   但梳化個手教位比師傅整鬆咗   唔用得住   要搵其他師傅整   唉 ~ 

沒有留言:

發佈留言