2010年5月8日星期六

明記牛什粉麵家 @ 觀塘 ( 8-may-2010 )




( 8-may-2010 sat )

今朝要番工啦   但好似好攰咁   不過算啦   番半日好快過嘅啫 ~ 
晏晝同里奧大人去將軍澳搵姑奶飲茶   之後再去拜爸爸 ~











5 點左右諗住買 Hard Disk   點知收到家姐電話   話媽咪比車撞到   嚇到我呢   即刻打 999 要登記好多資料   但我話唔知當時發生乜事   唔喺現場   而家姐只係講咗地點比我知   依家趕緊去   麻煩盡快叫救護車到現場 ~

噢   原來媽咪係 "喺上旅遊車梯級時   隻腳無力   所以右腳嘅上 5 吋下 5 吋撞咗落樓梯 "   坐喺車度已經痛痛地   但估唔到番到屋企咁嚴重囉   隻腳瘀腫   手掌咁大嘅瘀血泡 ( 救護員話應該撞爆條微絲血管   問題唔大 )   我就跟車   里奧大人就自己坐的士去急症室等我地   因為媽咪血壓 & 心跳比較快   所以停留咗一陣再量過   確保正常先開車 ~
去到 A & E 就即幫媽咪登記   但我頭先嚇一嚇   肯定聽嘢聽到唔清唔楚   所以叫里奧大人喺 A & E 入面陪媽咪   感恩醫生話媽咪無問題   又唔想放血   因為可以自然咁等自己吸收   又話媽咪一個人喺屋企   痛到都係行唔到   留喺醫院觀察仲好啦   之後就陪媽咪上病房 lu ~ 
上到房之後   d 護士又係超級好人   我同里奧大人講唔該   佢話 " 唔駛唔該   唔該妳 "   之後另一個護士又超級好人   見我地無坐椅   即刻拎張坐椅比我   真係好感動架   因為 QE d 護士唔係咁架   唔理妳呢 ~  
諗住都 7 點   應該等唔到醫生   因為唔係緊急病情   但好感謝神保守   兩位醫生 7 點 8 到咗   都話媽咪隻腳無乜事   因為食咗薄血丸   所以先腫到咁   留院等到自己吸收哂 d 血就可以出院架喇 ~
好感謝天父同里奧大人   因為今日如果唔係約里奧大人家姐飲茶   再去拜爸爸   之後等咗 45 分鐘的士   再要去官塘廣場買嘢   根本我同里奧大人就唔會喺官塘   咁就陪唔到媽咪   家姐又要特登喺屋企出黎   咁都需要 1 個鐘啦   同埋好在里奧大人喺我身邊   好冷靜咁幫我手    如果唔係真係連我都入埋去 A & E 架喇 ~
本來今晚係同里奧大人屋企聚餐   但無計啦   我同里奧大人都好攰   去觀塘食粉麵算喇 ~
番到屋企再問家姐點解妳話媽咪比車撞   原來家姐話媽咪上旅遊車唔小心撞到梯級   隻腳痛到行唔到   所以自己打唔到 999 喎   哎呀   點解我會聽到比車撞架   真係個人緊張聽乜都唔知   得個驚字   自己嚇親自己添   噢 ~  

沒有留言:

發佈留言