2010年5月23日星期日

車仔餸 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 23-may-2010 )

( 23-may-2010 sun )
呢朝瞓到 11 點   諗食乜早餐   但來來去去都係果 d   都有 d 悶   但又真係諗唔到食乜好喎 ~



尋晚 3 點幾起身去洗手間   對眼超痛   仲以為係攰   點知食完早餐仲痛   最後都係睇醫生   原來係生眼瘡   話對手唔乾淨摔眼   噢   我成日摔眼架喎   依家唔敢喇 ~ 
里奧大人去跑步   我又熨衫   一個人喺屋企做家務感覺真係幾舒服呢 ~    


今日突然好想食麥當勞   估唔到無位喎   不過唔緊要   買上屋企食   最緊要有得食薯條 ~


家姐喉嚨唔舒服   咁我又再煲羅漢果茶比家姐   之後里奧大人無啦啦話我冷酷無情   我話咩冷酷無情呀   佢話佢家姐咳又唔煲比佢家姐   我話你都曉講你家姐啦   係咪你煲呀   又話我有事就搵佢地祈禱   都痴痴地   我得今次叫佢地為媽咪祈禱咋   白痴   真係唔知邊個教到佢個格咁衰   樣樣都要比   低能 ~


之後佢話要整電腦   唔探媽咪   我心諗   唔探仲好   都費事見到佢個衰格樣呀    所以我食完坐陣就出發探媽咪   感謝神   媽咪 4 點開始做手術    5 點做完    我 6 點到就啱啱好喇    不過佢都攰    所以我就同家姐傾計   媽咪就醒下聽下咁 坐到夠鐘就走人喇 ~


個巨無霸餐都好漏   所以我買車仔餸番屋企食算 lu ~

沒有留言:

發佈留言