2010年5月2日星期日

煎釀孖寶 + 姬松茸螺片豬展湯 ( 2-may-2010 ) + 跑步




( 2-may-2010 sun )
今朝瞓到 10 點   自然醒嘅感覺真係好   再他他條條食早餐   放假嘅日子真係令人好開心呢 ~  



食完我就買餸   里奧大人就睇中醫   一齊番屋企抖陣就去跑步   雖然無乜點出汗   但跑完步嘅感覺好正   唔識形容呀 ~
今日係天后誕   屋企附近封路   我做跑步機時見到好多條龍呀   一路做一路睇真係好正呀   唔駛好似 d 人企喺街度熱辣辣等龍到呀 ~

番到屋企做陣家務就沖涼   睇下報紙   超級爽呀 ~  
同里奧大人去食 tea   買埋生果就要番屋企準備煲湯 lu ~




是日晚餐 - 煎釀孖寶 + 姬松茸螺片豬展湯

煎釀孖寶 - 煎茄子真係好難熟   不過又無理由蒸完先煎架   咁煩   所以應該係唔多熟   不過我無理   照食   之後里奧大人又話 d 青椒好似唔多熟   因為嗦嗦聲喎   但我強調青椒好似可以生食架喎   好在仲有 d 汁好味   唔係呢   以後唔鬼煮呢樣餸喇   煎到成身油仲依樣果樣   乜 mood 都無啦 ~

姬松茸螺片豬展湯
- 又係呢個湯包   加 1 條粟米 + 1 條紅蘿蔔 + $20 豬展   都好清甜   最緊要方便呀 ~


里奧大人屋企發生咗 d 事   所以佢就出咗去佢家姐屋企傾嘢同祈禱   我無去呀   唔想特登出去呀   喺屋企休息下好過 ~
 

沒有留言:

發佈留言