2010年5月12日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 12-may-2010 )








( 12-may-2010 wed )
感恩  感恩   今朝非常之感恩   非常之開心   因為接到媽咪電話話可以出院 心情真係勁好呀 ~
番到菇場心情都好好呀   攰都覺得開心呀   哈哈   晏晝又係 lunch box   其實我麻麻地鍾意食隔夜餸   好悶咁   但就更唔想成日出街食囉   一個人都唔知食乜好   又要同 d 陌生坐   等嘢食就好自然妳眼望我眼咁   好唔自在呀   所以帶 lunch box 都唔係唔好嘅   想幾時食都得 ~

放工去媽咪屋企 lu   咁啱可以同埋家姐一齊搭車   所以一齊買壽司同燒味   呢餐家姐又爭比錢   平時做嘢唔見咁快   一到比錢就好鬼快手架   我唔同佢爭啦   下次請佢食飯算喇   我到依家出街食飯同買嘢   如果同媽咪  家姐或者里奧大人一齊嘅話   佢地都會自動比錢   唔駛我比   我覺得自己好幸福咁呀   我咁大個人   我一去買嘢   佢地就會拎銀包出黎比錢我  再問我夠唔夠   不過我當然唔會要佢地啦  ( 里奧大人除外 )   佢地嘅錢嘛   我要買就用自己錢啦   無咪唔買囉   係咪先 ~

同里奧大人番到屋企即換衫去公園散步   做完運動   再沖個熱水涼   真係好舒服到呢 ~  

沒有留言:

發佈留言