2010年5月17日星期一

糖醋魚塊 + 腐乳炒唐生菜 ( 17-may-2010 ) + 跑步



( 17-may-2010 mon )
星期一了   迎接美好嘅開始   唔可以成日覺得星期一番工辛苦呢( 講就容易 ) 哈 ~


其實逢星期一朝早都幾充實嘅   因為比較多相要 load   執下整下   時間都過得幾快咁嘅 ~ 

Lunch time 又到喇   我鍾意 lunch box 係炒飯   好似特別入味 d 咁架 ~
喺開工期間大致上都諗咗今晚煮 d 乜   不過多數上車再認真 d 諗   諗清楚自己鍾意食 d 乜先買   咁就最好 ~ 
 

是日晚餐 - 糖醋魚塊 + 腐乳炒唐生菜

糖醋魚塊 - 材料得鯰魚柳 + 1 個洋蔥   醬汁就係 1.5 湯匙 HP 醬 + 2 湯匙茄汁 + 1 湯匙糖 + 生抽 + 老抽   今次唔跟食譜   求其啦   樣樣小小   無試味添   但估唔到超好味呀   我第 1 次整到個汁咁杰架咋   超開心   里奧大人邊食邊讚   仲連洋蔥都食   勁小有啦   所以我絕對相信佢係真心覺得好食呢 ~


腐乳炒唐生菜 -  今次用炒嘅方法   但同淥無乜分別   嘥哂我 d 心機添 ~  


今晚里奧大人要拎電腦去整   所以我去跑步先   跑開真係好想跑呢 ~

沒有留言:

發佈留言