2010年5月29日星期六

蒜蓉豆豉炒蝦仁 + 煎野生三文魚扒 + 金銀蛋菠菜 + 荔枝果凍 ( 29-may-2010 )






( 29-may-2010 sat )


今日 OFF   係因為補番 4 月初嘅紅假呢   但里奧大人呢日反而要番工   我 1 個月放 1 次   佢就 1 個月番 1 次   佢就 so 好多啦   不過我有得 OFF 都好好架喇   但係 8 點鐘就醒咗   碌到 9 點先起身   哎呀   唔駛番工無人嘈醒但早起都覺得好精神咁喎 ~


早餐去 KFC   因為要清埋 d Cash Coupon   好耐無食又覺得幾好味喎   不過杯奶茶就絕對唔掂呀 ~


食完去剪髮   短髮真係好爽呀   人都開心 d 呀   所以走去買衫   比錢時個老闆話我好熟面口   話見過我   我話第一次黎咋噃   之後佢問我係咪去過葵芳買衫   噢   係喎   但幾年前啦   佢真係好有記性呀   定係我個樣無老到呀   哈 ~

番到屋企好有心機熨衫   之後抹柜   又抹乾淨廚房   umm   成間屋好乾淨咁呀 ~    
等埋里奧大人放工就去食 tea   之後番屋企睇碟   話咁快就過咗大半日 lu ~



是日懶餐 - 蒜蓉豆豉炒蝦仁 + 煎野生三文魚扒 + 金銀蛋菠菜 + 荔枝果凍
蒜蓉豆豉炒蝦仁 - 覺得食魚唔夠飽   所以整呢碟餸   清哂所有蝦仁 lu ~      
煎野生三文魚扒 - 無心機煎到完整一塊呀   整散黎炒就方便好多呢 ~ 
金銀蛋菠菜 - 成日遺忘咗菠菜呢樣嘢添   難得記起就煮喇 ~ 
荔枝果凍 - 魚膠片到期   一定要清咗去   一次過用咗 10 塊   但唔知點解覺得好腥咁囉   可能唔夠凍   定係心理作用呢   所以我最後都係食荔枝肉同椰果就算喇 ~   

沒有留言:

發佈留言