2011年4月1日星期五

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 1-apr-2011 )

菠蘿生炒骨 ( 另外加 ) - 估唔到個賣相唔錯之餘  仲好好味喎  排骨唔係肥豬肉  炸粉又唔厚  真係有驚喜喇  (餐) 例牌乳豬 (唔要燒味雙拚 改為加 $40 轉乳豬 ) - 新鮮出爐架  超好味  我真係可以食好多皮架  肉就唔多 like  比哂里奧大人食  佢鍾意食肉架(餐) 清蒸海上鮮 (紅鮋) - 我鍾意出街食蒸魚   因為好鍾意 d 豉油同蔥花呀(餐) 椒絲腐乳炒通菜- 我覺得份量好多呀  同埋 d 醬汁都好多  有 d 好小醬汁架咋   好似就咁炒通菜咁(餐) 魚香茄子煲- 好惹味  不過好油囉 
(餐) 老火湯 ( 西洋菜陳腎生魚豬骨湯 ) - 好飲呀  最怕飲 d 味道淡如水嘅湯呢



藍妹啤酒  - 食中菜飲啤酒  勁有麻甩佬 feel 呀  嘩哈哈哈哈


( 1-apr-2011 fri )
Hohohohohohohohohoho   終於 Happy Friday 喇   今日心情超振奮呀 ~
今朝食粟米蟹柳包   好 colorful 呀   睇見都好開心呢 ~
做咗小小嘢就無嘢做 lu   等到食 lunch   今日有 lunch box   我鍾意食肉醬意粉嘅時候   加黑椒同 Tabasco 架   咁樣超好味 ~

等呀等   又終於等到放工 lu   今晚好開心   因為同媽咪 里奧大人一齊去酒樓食晚飯   因為我覺得個餐好抵囉   1 湯 4 餸都係 $218   可惜家姐約咗朋友去街   唔係一齊食仲開心呢 ~

沒有留言:

發佈留言