2011年4月25日星期一

漁米之鄉 @ 九龍灣 ( 25-apr-2011 )

金粟石班塊一品海皇豆腐煲魚湯魚腐浸菜苗菠蘿咕嚕肉


( 25-apr-2011 mon )
今朝差唔多醒嘅時候有電話響   原來朋友大眼妹打黎話唔食 lunch 改為食晚飯   仲以為邊個咁早打黎添 ~
諗住晏晝會一齊飲茶   所以買定麵包做早餐   因為出街食早餐實會好飽 ~

之前做哂家務   今日又係最後一日假期   所以盡情 hea 喇 ~

家姐今日又同我地一齊 lunch   不過講到明唔飲茶   話上次同我地飲到驚咗喎 ~
大家又未餓   差唔多 2 點先去買車仔麵同煎釀三寶番屋企食   嘆住冷氣慢慢食真係好鬼爽呀 ~




家姐差唔多 4 點就走 lu   我就繼續 hea 喇   hea 到 6 點半就出街食飯 ~ 
今次同大眼妹一家大細去漁米之鄉食晚飯   其實我未試過架   但我教友話抵食又唔錯   所以咪試下囉   因為我唔想又去番上海婆婆度食呀 ~

沒有留言:

發佈留言