2011年4月29日星期五

瑞士香草汁雞翼 + 生菜螺片 ( 29-apr-2011 )




( 29-apr-2011 fri )
Happy Friday 喇   我非常之感受到 d 人聽日 off 嘅心情   不過我無得 off 喎 ~
今日嘅天氣濕濕立立   又落雨   最唔鍾意呢 ~
早餐又食芝士腸仔包   真係好好味囉   我鍾意食腸仔嘛 ~


菇場又有 d 嘢做   做下停下咁囉   太辛苦唔得架 ~
今日決定唔食麥皮喇   所以去買咗黑椒腸仔蛋飯   因為實在太想食 d 惹味汁呀 ~


里奧大人上咗大陸   我可以多 d 時間煮飯   不過有 d 攰   所以簡簡單單就算 lu
是日懶餐 - 瑞士香草汁雞翼 + 生菜螺片
瑞士香草汁雞翼 - 甜甜地好好食   不過就唔想食太多雞翼囉 ~
生菜螺片 - 罐鮑汁螺片係家姐比架   我其實成日想買   不過唔知好唔好食   咁依家有人比就更要啦   估唔到味道都唔錯   下次再買黎食先 ~

沒有留言:

發佈留言