2011年4月27日星期三

金豪粉麵茶餐廳 @ 九龍城 ( 27-apr-2011 )




( 27-apr-2011 wed )
星期三喇   今朝好想食濕嘢   所以食芝士腸五香肉丁米   再加埋杯熱檸茶   之後出事啦   熱到爆炸   仲出汗添呀   慘 ~

今日細老闆唔喺度   打正旗號上網啦   不過我都唔會 full screen 睇嘅   我好自律架 ~
晏晝有 lunch box   因為里奧大人尋晚食唔哂   人地想食麥皮家嘛   真係丫 ~
今晚要番學   所以又同大食表妹食飯   佢當然又講鋼琴老師 d 嘢啦   我又借 d 易問佢   妳同攝影表弟 frd 唔 frd   佢話唔 frd   之後我就話點解唔 frd 呢   " 就係因為妳講嘢超級悶   來來去去都係果 d   真係好悶好悶   妳應該擴闊妳嘅話題   出去走走睇多 d 嘢   未必個個人都同妳志同道合家嘛   好老實講   我喺妳表姐都好唔想聽妳電話同埋一齊食飯囉   講嘢重覆又重覆   妳自己都覺得悶啦   不過妳應該唔覺 "   我講完之後   佢嘅反應都係哦哦哦   之後無耐又講鋼琴老師   我話唔想聽   佢都醒水轉話題   但過馬路又講番   我真係無佢咁好氣   唔鬼理佢 lu ~  

沒有留言:

發佈留言