2011年4月4日星期一

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 4-apr-2011 )









( 4-apr-2011 mon )

今日雖然係星期一   但聽日有假放   所以勁有 holiday mood 呀 ~ 
早餐食早餐嘅時候   坐我對面位阿叔見我影相   當我差唔多走時   佢無啦啦同我講話用單鏡反光先影得靚   又咁又咁   我話我純粹係玩啫   無理由日日為咗影份早餐已揹大機囉   傾多兩句我都走喇   佢又話單鏡反光先影得好   真係丫   我同佢講   我鍾意傻瓜機夠方便呀 ~


番到菇場就更加有 holiday mood 添呀   又無嘢做喎   等到 lunch time 即開飯 lu   一叮個 lunch box   好香蒜蓉味呀 ~  
放工去旺角睇中醫   今次好多人睇   約咗 6 點   點知 6 點 45 分先有得睇 ~
睇完就同里奧大人一齊去大姑奶屋企食飯   差唔多 9 點就走喇   趕住番屋企煲中藥呀 ~ 
里奧大人好主動話幫我煲中藥   咁當然好啦   但   佢整到鋅盤塞咗   點解咁架   我真係唔想再比佢入廚房整嘢呀   次次都整樣嘢我嘆嘅 ~ 

沒有留言:

發佈留言