2011年4月26日星期二

蒜頭豆豉蒜排骨 + 菜心苗 ( 26-apr-2011 )





( 26-apr-2011 tue )
假期後第一日番工   都無想像中咁眼瞓咁辛苦   都算唔錯架喇 ~ 

番到菇場忙到爆   忙咗一朝   所以覺得好快 lunch   今日食麥皮呀   想清清腸胃 ~
今晚去教會讀牧養課程   但 8 點先開始   所以我都係煮飯   唔想里奧大人成日出街食   好似好慘咁   又無益 ~
是日懶餐 - 蒜頭豆豉蒸排骨 + 菜心苗
蒜頭豆豉蒸排骨 - 最簡單方便嘅餸   不過我都堅持炒香 d 蒜頭豆豉先去蒸排骨   真係好食好多架 ~

菜心苗
- 唔知買乜菜好   所以又食菜心苗喇   今次就咁灼熟算   好怕炒到成身油煙味呀   又唔夠時間沖涼   我會覺得周身唔舒服咁架 ~
里奧大人上咗大陸   所以今次我真係要自己食飯先喇   d 感覺好怪咁 ~
今晚有個壓力測試   最高係 30 分 ( 要即時搵專業人員處理壓力問題 )    而我就係 17 分   都係處於高壓狀態   其實我又唔覺得自己有咩壓力   但我好肯定自己有 " 強迫症 "   即係重覆又重覆做一件事   好似 d 人係咁洗手   覺得點洗都唔乾淨   而我呢   就係明明已經鎖好門   都要再開番門   睇下自己關好水制未 ( 因為之前屋企曾爆過喉   仲要係咸水 )   雪柜門有無關實   如果我鎖門   我又會托下個門鎖   睇下自己有無鎖好   但里奧大人話拎得出條鎖匙出黎就等於已鎖好喎   叫我唔駛咁緊張   所以我最鍾意同里奧大人出門口   咁佢係最後一個關水制   佢又負責鎖門   我個人真係無咁緊張架 ~ 

沒有留言:

發佈留言