2011年4月19日星期二

The Spaghetti House @ 旺角中心 ( 19-apr-2011 )

意大利菜湯
粟米雞忌廉湯
挪威煙三文魚凱撒沙律配蒜蓉多士
巴馬火腿.珍寶什錦薄餅 (意大利腸肉碎 / 牛肉 / 加拿大煙肉 / 辣肉腸 / 莎樂美腸 / 蘑菇 / 洋蔥 / 菠蘿)
烤帶子芝士焗卡邦拿意大利粉
( 19-apr-2011 tue )

今朝有 d 陽光   又好乾爽   超舒服呀 ~
早餐食熱香餅   但今次落得太多蜜糖   所以 d 餅好快 "林" 嘅   最唔鍾意呢 d 口感   依家有 d 驚咗佢添 ~


住大埔嘅時候   喺藥房買咗隻洗頭水 TRESemme   覺得幾好用   又幾抵   所以上次入大埔嘅時候   再去藥房買多支   點知今次我就覺得唔對路咁囉   用完個頭皮有時會痕   之前唔會咁架   同埋我好小頭皮痕   咁同里奧大人講啦   諗住比佢用埋去嘛   點知佢話佢都覺支洗頭水有問題   覺得好似沐浴露咁   所以佢無用   佢仲以為我將沐浴露裝入洗頭水樽度添   真係丫   我咪話佢囉   我點會咁架   就算係都裝番洗頭水樽度啦   痴線嘅   仲有明知支洗頭水有問題又唔出聲   自己停用就算   點得咁架   所以我地最後都掉咗算喇   同埋唔再去藥房買洗頭水囉   平幾蚊點知最後成支無乜點用就掉埋   仲蝕呀 ~
菇場又係無乜搞作   真係超級令我想瞓覺呀   幾難先等到 lunch time 呀   食埋 lunch box 抖陣   又要等放工喇 ~


里奧大人又上咗大陸   所以一早約定朋友 CC 去旺角買衫   估唔到放工嘅時候係涼涼地   因為之前好熱家嘛 ~

CC 差唔多 7 點先到   我就自己行下先啦   今晚好開心喇   好多收穫呀  因為格言係有殺錯   無放過 ~
行到 9 點先開餐   所以求其去 The Spaghetti House 算喇   因為大家都好餓呀 ~
叫咗個二人餐   都諗住食唔哂   好在 CC 老公又黎埋   佢食咗小小   都叫幫輕下   不過我都食到超飽囉   今餐係我嘅生日飯   所以 CC 請   真係好喇   買完嘢又有免費餐   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言