2011年4月13日星期三

大家樂 @ 九龍城廣場 ( 13-apr-2011 )


( 13-apr-2011 wed )

今朝食粟米包   呢刻真係覺得幾好味呢 ~



天氣一熱呢   菇場就會特別凍咁架   飲好多熱水都覺得好凍 ~


晏晝有 lunch box   食完其實想瞓   但又瞓唔到喎 ~
無嘢做就等放工啦   今晚另一位同學要 OT   所以我地食飯要快呀   所以大食表妹話去大家樂喎   因為快 d 食完快 d 番學校霸位呢 ~
其實之前諗住同大食表妹一齊番學嘅原因係   如果邊個無番學   咁對方都可以 take notes   但依家我又覺得原來唔係咁需要   同埋我真係覺得佢好鬼煩   成日來來去去講果 d   所以我一諗番學第一件事就係要同佢食飯就好慘   但佢又話知我一個人食   所以黎陪我喎   唉   直接話唔同佢食   又好似好衰咁 ~

沒有留言:

發佈留言