2011年4月5日星期二

海港酒家 @ 將軍澳中心 ( 5-apr-2011 )

泰醬脆蝦球 ?! ( 唔記得咩名 )口水雞醬汁骨 ?! ( 唔記得咩名 )窩蛋牛肉飯響鈴水餃炸魚皮炸魚腐鮮腐竹鮮冬菇秀珍菇
雜菜
豬骨湯底
( 5-apr-2011 tue )
今朝同里奧大人瞓到 10 點半先醒   咁我話喺屋企煮丁丁   唔想又去大快活呀 ~

食完早餐就執屋   里奧大人就主動熨衫   之後佢去剪髮   我就拖地喇 ~
晏晝同埋家姐一齊去海寶漁港飲茶   點知佢地 skip 咗我張飛   不過錯有錯着   我地唔駛同人搭枱   哈哈 ~
叉燒酥紅油抄手蔥花炸兩
山竹牛肉球帶子炸雲吞

瑤柱素餃黑椒蒸鳳爪鳳爪排骨飯京蔥炸大腸

食完家姐話不如去里奧大人姐夫屋企打牌   估唔到佢姐夫咁啱得閒喎   平時佢假期都番工嘛   難得即興約到   我地飲完茶就去打牌 lu ~
因為兒甥女要測驗   所以我地租 Club House 麻將房   $25 / hour   我地 4 點打到 9 點   之後去海港食晚飯   打邊爐同埋食小菜   我地個個都覺得今晚勁似星期六咁   聽日唔駛番工咁呀   因為平日好小會咁夜一齊食飯呢 ~
 

番到屋企 11 點半   沖埋涼 meme 摩摩   差唔多 12 點幾先瞓   如果聽日真係唔駛番工就好啦 ~  

沒有留言:

發佈留言