2011年4月28日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 28-apr-2011 )

臘腸炒芥蘭豆豉燜苦瓜蒸海魚蒸海蝦紅菜頭湯 ( 粟米 / 紅蘿蔔 / 粟子 / 腰果 / 紅腰豆/ 眉豆 )豬腳薑 ( 媽咪朋友整嘅 )
( 28-apr-2011 thu )
今朝 7 點 20 分有電話響   咁里奧大人出廳接電話   之後拎比我聽   嘩   我心跳即加速呀   原來媽咪打黎約我 8 點去鴻星飲早茶   因為本來家姐佢地尋晚已經約咗去將軍澳飲茶   但後尾姐夫又話想去鴻星   但家姐又好想約埋我   但又驚嘈醒我   所以無打黎   估唔到媽咪打黎   可能實在太想見我啦 ~








飲完茶家姐就車我番菇場喇   一番到菇場就似打仗   無啦啦有九萬幾樣嘢要做   好在我都鍾意有嘢做啫 ~
晏晝又食麥皮   其實有 d 反胃架   不過話咗要食就要食囉   反正我又唔想落街買嘢食 ~
今晚本來同埋里奧大人一齊番媽咪屋企食飯   點知原來佢約咗舊同事食飯都唔記得   不過又好彩喎   我都係諗住今晚即興番媽咪屋企食飯   咁啱里奧大人又約咗同事   咁就最好啦   我有飯食之餘又可以陪下媽咪   good 呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言