2011年4月18日星期一

焗叉燒 + 瑤柱蒸節瓜 + 蒜粒炒飯 ( 18-apr-2011 )





( 18-apr-2011 mon )

又星期一喇   不過諗起今個星期連放 4 日假就好開心呢   雖然都係攰 ~


早餐食芝士腸仔包   呢排都好鍾意食呢 d 包   因為佢地整得好軟糯呀 ~



菇場靜到不能再靜   又再出現耳鳴嘅感覺喇 ~
晏晝有 lunch box   本來想食完出去行   但又好似好焗咁   都喺上網睇報紙算喇 ~
尋日買埋今晚嘅餸   所以今晚放工唔駛咁趕   真係好鍾意咁呢 ~ 
是日晚餐 - 焗叉燒 + 瑤柱蒸節瓜 + 蒜粒炒飯
焗叉燒 - 今次買咗 $30 五花腩   不過我都係覺得枚頭好味 d 同無咁肥   下次都係買番枚頭算喇   唔記得屋企無 BBQ 麥糖   所以用咗麥芽糖   但覺得有無麥芽糖都無乜分別   可能我落得小呀 ~
瑤柱蒸節瓜 - 見到節瓜回落 $6 斤先買咋   $16 斤我唔會買囉   呢個餸係我第一次整咋   我覺得好好食呀   其實我唔鍾意食節瓜整嘅餸架   但節瓜湯嘅節瓜又會食架喎   不過今次我真係覺得好好食   所以會再整   話哂健康餸嘛 ~
蒜粒炒飯 - 好耐無炒飯   仲諗住用絲苗米會炒到粒粒分明   但都唔得嘅 ~

沒有留言:

發佈留言