2011年4月7日星期四

板長壽司 @ 九龍灣 ( 7-apr-2011 ) + ( 8 & 9-apr-2011 )

黃旗吞拿魚 $8/件
帆立貝壽司 ($12/件)安康魚肝壽司 ($8/件)蔥粒吞拿魚腩軍艦 ($10/件)三文魚醬油漬壽司 ($6/件)稻燒宮城海鰻 ($8/件)三文魚壽司 ($6/件)九洲雞窩壽司定食 ($55)






( 7-apr-2011 thu )
星期四喇   今朝心情都好好呀   食乜都好開心咁呢 ~ 

菇場靜啦   不過都無乜所謂 lu   反正都慣哂   如果太嘈覺得唔慣添呀 ~
晏晝食兩餸飯   依家無啦啦又鍾意食煙鴨胸   覺得無食豬肉咁滯咁囉 ~
 


今晚送床褥呀   所以想煮又唔想煮   但里奧大人話 lunch 食剩大半盒炒飯   就咁食炒飯算喎   但後尾佢打黎話好想食壽司   所以叫我都唔駛煮   good 啦   不過我覺得佢其實係唔想我煮多 d 呢   我 feel 到   嘩哈哈哈 ~
今晚估到會每月一到   所以睇定醫生   攞定醫生紙   就算無唔舒服   d 藥都可以留番嘛 ~
( 8-apr-2011 fri )
呵呵   每月一到喇   今朝只係有 d 想嘔   但無痛喎   不過驚晏 d 會肚痛   所以都喺屋企休息 ~
噢噢   晏晝真係開始痛喎   不過真係無上個月痛得咁犀利   我覺得中藥真係有 d 效囉 ~
呢日又係無胃口食嘢   超攰呀   瞓咗成日腰骨都痛埋 ~   
( 9-apr-2011 sat )
尋晚個肚係咁打鼓   諗住今朝有胃口食早餐添   不過都係唔想食嘢   買兩杯熱菜蜜番菇場做早餐算喇 ~ 
個肚有小小唔舒服   不過好感恩係老闆 off   所以我就瞓喇   真係差唔多瞓到 12 點先醒呢 ~
放工即番屋企喇   里奧大人就約咗朋友出去飲茶傾計   仲會食埋晚飯先番屋企   我就喺屋企休息算喇   瞓咗兩個鐘晏覺   超舒服呀 ~

頭先發夢里奧大人話番屋企陪我食晚飯   醒嘅時候見書房燈開咗   仲以為里奧大人真係番黎添   原來唔係嘅 ~
終於有胃口喇   焗米粉食算喇   懶得開爐 ~
睇下電視又瞓下   7 點幾又開始餓喇   食個辛辣麵   唔想食咁辣  所以落咗好小辣椒粉   唔辣真係唔好食囉   之後里奧大人打黎問我食咩生果   然後話番黎同我食飯   噢   咁咪夢想成真   不過太遲啦   我已經食飽   我叫佢自己買嘢番屋企食算喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言