2011年4月2日星期六

鐵匠 + 金滿堂甜品 @ 九龍灣 ( 2-apr-2011 )

鐵匠卷咖哩豬扒定食 ( 中華沙律 + 麵豉湯 )秘制醬汁豚肉麻辣手打烏冬

黑馬王子椰汁香芒清心丸芒果黑糯米
( 2-apr-2011 sat )

今朝要番工   諗住 2 點先食 lunch   所以食豐富 d   不過呢   唔知點解又無咩胃口   都食唔哂個早餐   仲覺得食完好滯添 ~
  


番到菇場同 8 啩 m 下咁囉   又無乜嘢做   真係好羨慕 d 人星期六唔駛番工呢 ~

終於放工喇   里奧大人約咗朋友傾嘢   所以我就約媽咪  家姐食 lunch   今次去新都城嘅 Saizeriya   慢慢食慢慢傾   坐到差唔多 3 點就走喇 ~





家姐車咗媽咪番屋企   我就去家姐屋企 hea 下   同埋要教佢工人煲雪梨茶   之後我又按摩   玩下狗仔   影下相   傾下計   食下嘢   
話咁快就 6 點   又去接媽咪去食晚飯 lu ~


( B 仔 )






( 麥包 )

呢隻公仔比佢地咬到咁樣呢 @@

里奧大人都 join 埋一齊食晚飯   食飯嘅時候傾開細個 d 嘢   我對家姐真係 "好好" 呢   細細個成日請佢食嘢架   所以無錢剩   家姐就會儲埋 d 錢   咁當佢儲到咁上下   我就會話一齊儲   之後就 share 番 d 錢   佢話我試過兩次係咁喎   其實好唔想同我一齊儲   不過最後都應承   哎 yo   佢又會咁傻嘅 ~
其實細過真係成日蝦家姐架   最印象深刻係佢喺幼稚園幫我排隊玩單車   之後佢想玩   我一句唔得   佢個樣好慘咁行開   到依家我都仲記得啊   真係好鬼衰呢   家姐又係嘅   同我爭嘛   唔駛我細細過就咁霸道嘛   嘩哈哈哈 ~ 

食完再食甜品   好開心好滿足呀   最鍾意 4 個人一齊食嘢傾計呢 ~
 


食完就同里奧大人去 Market Place   因為之前買咗隻茶包好飲   咁行咗幾間超市都無   所以去 MP 睇下   估唔到真係喺 MP 買嘅呢   之後經過戲院睇下有乜戲好睇   見到張 Poster 隻狗超樣衰   但我覺得佢 d 牙仔好得意呀   同埋依家玩緊 Angry Bird   覺得佢地 d 公仔好得意呀 ~
 



沒有留言:

發佈留言