2014年10月10日星期五

燒汁炒牛展 + 蒜蓉西蘭花 + 當參紅棗山斑魚湯 ( 10-OCT-2014 )





( 10-OCT-2014  FRI )

終於 Happy Friday 喇   希望今日唔好咁忙啦   哈 ~

真係好鍾意一路食早餐一路睇報紙   感覺好 relax 咁   因為我唔想成日機不離手   有時同里奧大人出去食嘢   佢坐低就拎手機出黎睇嘢   我會話佢架   話佢係咪無嘢同我好講囉   見佢時間已經小啦   梗係好想同佢傾計家嘛   不過佢有樣好   就係我一出聲   佢會即刻收埋部手機   因為佢知道如果佢唔收   之後我會黑面唔彩佢架 ~


太好喇   菇場真係唔忙   我又可以清下自己 d 嘢 ~

Lunch time 出去行下   再買車仔麵番菇場食 ~


真係好邪   無啦啦又多嘢做   所以第時真係唔好咁快太開心住   要暗喜好喇   嘩哈哈哈哈 ~

放工即走   去完萬寧買洗頭水就去百佳買菜   之後即番屋企喇   好鬼重 ~  

里奧大人今日見客   所以我番到屋企已經見到佢 lu ~

差唔多 7 點就開始煮嘢喇   順便煲埋菊花茶   好在 7 點 45 分有得食 ~

是日晚餐 - 燒汁炒牛展 + 蒜蓉西蘭花 + 當參紅棗山斑魚湯 

燒汁炒牛展 - 上次喺一田買咗支牛肉燒汁   所以用黎醃牛展   其實都唔知點用架   求其啦   最緊要買咗就要食啫   哈哈 ~       

蒜蓉西蘭花 - 好似勁耐無食西蘭花咁呀   所以覺得好有新鮮感 ~     

當參紅棗山斑魚湯 - 媽咪尋晚拎比我架   我鍾意飲呢個湯   補血又補氣 ~

搞掂哂都成 9 點   即沖涼喇   之後食埋生果就休息喇 ~

今晚 12 點瞓   我覺得好夜架喇   不過星期五多數比自己夜小小瞓   因為聽日番半日   放工可以番屋企抖下嘛 ~

2 則留言: