2014年10月9日星期四

越棧 @ 九龍灣 ( 9-OCT-2014 )

越式蒸粉包 - 呢個麻麻地

雜錦拚盤 ( 豬扒 / 春卷 / 蝦餅 / 扎肉蝦片 ) - 我最愛嘅拚盤

生熟牛肉河粉 - 今次份量多咗呀   同埋好食咗呀

雞翼腩片撈檬

家姐同工人最鍾意嘅辣椒

芒果雜飲 / 珍多冰 - 以前嘅珍多冰好好飲架   有埋石榴子同亞荅子   勁鍾意食架   依家得 d 啫喱條   唉

( 9-OCT-2014  THU )

今朝超勁餓呀   唔知係咪因為臨瞓前睇飲食節目有關呢 ~

其實想食米粉餐   不過食完真係超勁飽   我又唔想   因為我想晏晝食酸辣米線呀   哈 ~


丫   菇場都忙忙地   但就可以清哂之前無時間做嘅嘢   實在太好喇 ~

Lunch time 出去買零食比家姐   之後就買酸辣米線番菇場食   終於食到有 d 驚   咁就最好   我唔駛心掛掛再想食   嘩哈哈哈哈 ~

我好耐無買薯片喇   因為我唔想再食薯片   不過上次聽家姐話 759 有隻牛肉味薯片   咁買比佢食啦   之後又買 d 糖同朱古力比佢   Poifull 好難買到架   Double Deck 就每人 1 條   因為我好想食呀   兒時回憶黎架      

再見喇   酸辣米線 ~~~~~~~~~~

好嘢   無咩嘢做喇   呢幾個月真係好鬼忙   好想有 d 休息時間 ~

放工即走喇   約咗媽咪同工人喺淘大等   媽咪又拎咗湯都買咗生果比我同家姐   所以要工人幫手拎上屋企先呀 ~

差唔多 6 點半就去越棧   家姐就 6 點 45 分左右到   好感恩佢咁快到   因為佢 6 點 15 分先放工 ~      

食到差唔多 8 點   送埋媽咪搭的士   家姐就同我一齊番屋企拎嘢   估唔到佢又話坐陣   我覺得佢好耐無上黎坐咁呀   哈哈   不過同佢又係打機   里奧大人成日話我 2 仔底死跟   咁我都認架   家姐幫我抽新動物   抽到隻唔知咩來   佢大叫   因為佢以為係新動物   咁我又叫埋一份   之後佢睇清楚 d   原來我自己本身已經抽到   但佢自己就無呢隻動物   所以覺得係新嘢   之後佢話人叫我又叫   叫乜鬼   哈哈   咩喎   見佢咁開心大叫   我咪一齊叫囉 ~

同家姐一齊打機   佢都好投入   里奧大人唔理我架   叫佢幫我 spin   咁最高係 5   佢 spin 嘅係 1   仲好開心同我講話 1 都唔錯丫   痴孖巾   得佢 up 得出口   哈 ~

我覺得同家姐間唔中都有心有靈犀嘅感覺   我今日買朱古力比佢   佢今日又買咗麥提莎比我呀   其實我之前想買   不過想特價先買囉   我好衰架   成日買咗又唔即刻食   到想食嘅時候就係咁啱用緊特價   激鬼氣 ~

里奧大人 8 點半先放工   所以我送埋家姐搭巴士   之後再去地鐵站接里奧大人   同佢一齊買 Subway 番屋企食 ~

番到屋企即沖涼喇   佢就差唔多 10 點半先沖涼   之後就瞓   我就 11 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言