2014年10月11日星期六

打邊爐 @ 家姐屋企 ( 11-OCT-2014 )

魷魚 / 牛柏葉 / 鵝腸 / 豬皮

手切牛肉

韭菜餃 / 雲吞 @ 民豐


丸 / 魚腐


響鈴

炸魚皮

金菇


唐生菜 / 西洋菜

蒜蓉

指天椒

芫茜皮蛋馬蹄湯底

( 11-OCT-2014  SAT )

今朝食燒賣粉果餐   雖然唔係咁好食   但起碼有 d 新鮮感囉 ~


忙咗陣就 hea 過喇   真係無咩 mood 做嘢   哈哈 ~

放工即刻走喇   感恩好快有巴士呀 ~  

番到屋企抖陣   1 點半開始餓喇   所以出去食嘢   順便買埋生日蛋糕比家姐 ~

我之前去過美心同東海堂   覺得 d cake 麻麻地   咁去 A1 睇   有個 2 磅都 ok   不過想去埋德福睇睇先再買 ~

去 Crostini 同 Italian Tomato 睇啦   不過無家姐鍾意食嘅朱古力味   所以又買唔到   唉 ~

好餓呀  要去食嘢喇   食銀咖哩   眼闊肚窄   之得食 1 個餐啦   差唔多食剩 1 個餐嘅飯   所以加 $1 買個盒拎走囉   唔想嘥嘢呀 ~



最後一擊   去埋 Pasco 睇啦   不過只得麵包   咁即係要去 A1買啦   點知落扶手電梯時見到 Awfully Chocolate   超勁開心呀   因為之前只係買個呢隻牌字嘅朱古力比家姐   我知道佢有蛋糕   但無試過嘛   估唔到德福開咗間   咁就買個比家姐做生日蛋糕喇 ~

去埋東方紅買黑棗   之後去百老滙買濾水器芯就番屋企喇 ~

呢個月係里奧大人見客月   所以佢都全天侯做公司嘢   辛苦佢了 ~

今晚去家姐屋企打邊爐   佢知我鍾意打嘛   所以想喺我入院前同我打一次呢 ~

家姐差唔多 7 點先車我地   好在佢工人整好哂所有嘢   一去到就埋位可以食   因為我開始有 d 餓喇   哈 ~

差唔多 9 點就食蛋糕喇   估唔到家姐記得我買過呢隻牌子嘅朱古力比佢呢 ~


8 吋就差唔多 1 磅幾   真材實料   因為都好聚手



麥包


B 頭

B 仔



各位早抖 ~~  

今晚好在里奧大人有去咋   因為家姐買咗啫喱   好多丸同埋烏冬比我休養期間食呀   好鬼重呢 ~

差唔多 10 點就走喇   家姐車我地番屋企   我番到屋企食埋糯米糍   抖陣就沖涼喇 ~

芝麻糯米糍 / 花生糯米糍 @ 民豐 - 食住 1 個先   因為真係好飽  

太飽喇   所以差唔多12 點幾先敢瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言