2014年10月22日星期三

燻蹄 ( 外賣 ) + 蒜蓉蒸節瓜 ( 22-OCT-2014 )



( 22-OCT-2014  WED )

今朝未夠 9 點就醒   所以出去食早餐喇 ~


行下商場   再去買寧買嘢就番屋企喇 ~

沖完涼就開始睇飲食男女   我想快 d 睇哂   因為好多未睇 ~

1 點幾食 lunch   之後又繼續睇飲食男女   睇到好鬼攰   3 點半頂唔順瞓鬼咗   不過都係瞓到 4 點   之後里奧大人打黎話去葵興見客   仲以為佢話見完客放工添   哈哈 ~


抖陣就落去買燻蹄同麵包   之後再睇飲食男女   不過睇咗 1 本咋   成日睇真係好攰   但仲有幾本未睇   留番聽日睇 ~

依家媽咪勁搞笑   次次收線之前實會講句 " 有咩事記得話我知呀 "   呢句說話不嬲都係我講家嘛   依家由媽咪講   不過今晚勁感恩呀   就係我諗緊買唔買蕃薯   點知媽咪問我要唔要   我梗要啦   因為想平日晏晝食呀   就咁蒸勁方便   無計啦   懶呀嘛 ~

里奧大人 6 點 45 分先見完客   咁我都要預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 燻蹄 ( 外賣 ) + 蒜蓉蒸節瓜

燻蹄 ( 外賣 ) - 又係買 $40   食唔哂就留番聽日 lunch   唔錯架 ~ 

蒜蓉蒸節瓜 - 之前買咗 3 個節瓜   想快 d 食哂去呀 ~

里奧大人成日話佢洗碗   不過我自己洗到就唔駛佢洗囉   佢講就快嘛   但做就..........

搞掂哂就沖涼   睇埋電視   再睇 "急診男女"   好似幾好笑咁   好在我又唔會追劇   所以又係準時 11 點幾瞓喇 ~   

沒有留言:

發佈留言