2014年10月1日星期三

金加利餐廳 @ 九龍灣 ( 1-OCT-2014 ) + ( 2-OCT-2014 ) + ( 3-OCT-2014 )





( 1-OCT-2014  WED )

今朝同里奧大人 10 點幾醒咗 lu   咁就落去食早餐啦 ~

( 我覺得塊豬潤   好似隻豬嘅外型咁呀   豬仔月餅果d 呢   佢仲要瞓埋喺條芝士腸度添 )




食完要番屋企喇   因為媽咪同家姐黎淘大食嘢   約咗佢地 12 點半喺越棧   點知又話要人齊   我話其中 1 個泊緊車   佢地都唔比入   麻鬼煩   所以里奧大人去和民睇下有無位   感恩有位呀   即轉場 ~

雪蟹肉鮭魚子卷 - 我覺得色彩繽紛好靚呀


海鮮沙律 - 海鮮 "多" 到呢 ~~~~


天婦羅盛合 - 居然有炸蛋   唉



和風比薩 ( 叉燒 / 照燒雞 ) - 好味呀 


廣島風鐵板炒麵 - 齋炒油麵   唔好食囉   又無料   哈哈


食到 2 點半   里奧大人就番屋企做公司嘢   我就同家姐行新都城   家姐好鬼鍾意細細聲叫我名   咁我咁啱同家姐分開行   行行下聽到有人細細聲叫我名   仲以為係家姐   點知原來係舊公司同事   差唔多 10 年無見喇   最搞笑佢話我個樣無變   反而家姐個樣就變咗   好奇怪囉   原來佢見過我家姐   我真係唔記得喇   太耐嘛 ~

同家姐一路行呀行   我一路口 up up 話唔好再見到我同事   哈哈   家姐問我做咩咁驚   我話大佬   肥咗咁多   所以唔想比人知   嘩哈   好在今日唔係街坊裝打扮咋   唔係仲肉酸囉 ~

之後去街市買嘢   再去 Panash 買包   最後去埋廣良興買嘢就去家姐屋企拎湯   之後家姐就車我番屋企   爽 ~

今晚 7 點去食嘢喇   我要食牛呀   所以去金加利   估唔到淘大好多食肆都有位   好難得架   可能 d 人去咗 xx ~~~~

食完行陣就番屋企 lu   里奧大人去徑步   我就番屋企沖涼休息 ~

個肚谷住谷住唔舒服   都係 11 點就瞓喇 ~

( 2-OCT-2014  THU )

終於每月一到喇   我就係咁瞓係咁瞓   都唔知里奧大人幾點起身   食咗 d 咩   哈哈 ~

瞓到 4 點   出廳 hea 下囉   但其實個肚都有小小唔舒服 ~

真係無胃口   所以叫里奧大人自己買嘢番屋企食 ~

11 點幾食粒勁嘢   希望聽日番到工啦 ~

( 3-OCT-2014  FRI )

感恩個肚唔痛   不過個人好攰   所以都係打番菇場請假 ~

媽咪 11 點打黎   咁我都醒喇   掛號要 12 點 15 分先有得睇   咁食埋早餐先去睇醫生 lu ~


丫   4 點幾又有 d 痛   所以又瞓下咁囉 ~

里奧大人特登 7 點放工   諗住買嘢比我食   可惜我真係食唔落   叫佢買 Subway   因為想用埋最後 1 張 coupon 呀 ~

聽日每月一 off   原來我即係連放 5 日   oh ~  

仍然勉攰   所以都係 11 點幾瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言