2014年10月26日星期日

豉汁蒸排骨 + 蕃茄粟米排骨湯 ( 26-OCT-2014 )



依家每晚都食一碗飯

( 26-OCT-2014  SUN )

今朝 9 點半醒咗   之後懶下床   等埋里奧大人一齊 9 點 45 分先起身 ~

去大快活 share 食一個早餐   因為 12 點約咗媽咪同家姐去鴻星飲茶呀 ~


食完早餐都 10 點 45 分   咁我話去鴻星拎位先   因為預咗要等位   但估唔到有位   家姐過 11 點前離座係當早茶   唔怪得我有位啦 ~

叫里奧大人落黎陪我呀   順便拎件厚褸同大披肩   酒樓勁凍呀   不過好似得我着冬天褸咁   哈 ~

比我早咗就叫埋家姐同媽咪早 d 到啦   不過佢地都差唔多 12 點先到 ~

我睇錯咗   以為咩叫 "舅" 母大壽包   哈

xo 醬好味架   不過我唔食 lu

懷舊千層糕

鮮蝦炸雲吞

煎韭菜棵

醬汁花生蒸鳳爪

脆皮牛肉腸粉

燒肉雞飯

細碟到呢   份量同匙更差唔多 size

食下傾下都 1 點半   咁家姐車完媽咪番屋企就車我地去舖頭喇 ~

見到 3 姑奶   所以又陪佢食下午茶啦   今次叫 1 個 tea set   但 3 個人食   因為我地真係好飽   哈 ~


番到屋企都 3 點半喇   睇下雜誌   勁眼瞓   4 點半瞓着咗   好在 5 點幾起身   因為咁晏先瞓   驚夜晚瞓唔到呀 ~

起身即煲湯   6 點開始煮飯   6 點半食得 ~

時日懶餐 - 豉汁蒸排骨 + 蕃茄粟米排骨湯

豉汁蒸排骨 - 里奧大人話個汁好味道   我話無難度啦   因為用同珍嘅蒜蓉豆豉醬整之嘛   哈 ~

蕃茄粟米排骨湯 - 個薯仔起芽   所以唔要得   唔緊要   咁就加 2 條粟米同 2 條甘荀   但今次落多咗水   所以無咩味   嗚 ~

搞掂哂就抖陣   8 點同里奧大人一齊去商場行下   之後佢送完我番屋企   話都係想出去徑步   咁之得頭先一齊去徑步啦   不過佢話驚我出汗   所以唔想我去徑步囉 ~  

等埋佢番黎  沖埋涼就一齊食生果   再睇陣電視   11 點幾瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言