2014年10月7日星期二

潮館 @ APM ( 7-OCT-2014 )

鹵水拼盤 - ok 啦   不過最好就抹乾淨個碗先好拎出黎囉 @@

蠔仔肉碎粥 ( 碗 ) - 我自己食哂一碗   

細細碗咁食最好   最驚成碗咁食   好似好大食咁

濃湯野菌浸時蔬 - CC 本身話食節瓜蝦米煲   我唔制呀   因為自己都整到   哈哈

我唔記得呢 d 叫咩   但我又幾鍾意食   用黎送粥好好味架

( 7-OCT-2014  TUE )

今朝里奧大人上大陸   咁我都 7 點 40 分起身喇   因為呢期等好耐車   唔想咁趕食早餐呢 ~

好清涼呀   我最愛嘅秋天終於降臨喇 ~

早餐又係食三文治啦 ~ 


菇場忙呀   我都要幫手做番嘢呀   真係邪囉   我之前寫咗天書比阿齋同花   其實都諗住有 d 係唔會接觸到嘅   可能我唔喺度時先有得做   點知呢   自從佢地接手之後   真係樣樣都有接觸   我喺菇場做咁耐都未試過咁架 ~       

今日有 lunch box   唔駛諗食咩都唔錯   哈 ~ 

準時開工   不過好難專心做到嘢   因為佢地間唔中又問呀問   我又要 check 番佢地做嘅嘢   佢地又成日錯   等佢地改完又要再 double check   其實真係好嘥我時間   因為做完要 check 係基本嘢黎   呢步點都要做家嘛   不論妳係咪暫時幫手做   都係要做呢個 step 囉   依家我幫妳把關   我會好聲好氣同妳講   但其他同事一定唔會啦   錯一次錯兩次錯三次唔係問題   但妳單單都錯   就真係好有問題 ~

最慘就係佢問我嘢   我又要停哂手答佢   之後我都唔記得自己做緊 d 咩喇   丫   連我自己都出錯呀   錯到我自己接受唔到添呀   慘   人生污點 ~    

今晚同 CC 食生日飯   佢 8 月頭生日架   本來 8 月同佢食架   之後佢又話驚熱   唔食住喎   到我得佢又唔得   搞搞下到依家先食   同埋我想喺入院前同佢食生日飯呀 ~

Book 咗 6 點半   我同 CC 差唔多時間到   一坐低就係咁傾傾傾   傾到 7 點先一齊叫嘢食 ~ 

個口好攰呀   唔係食就講   嘩哈哈   不過同 CC 識咗超級耐   所以真係乜鬼都傾到一大餐   可惜佢唔係咁舒服啦   所以 9 點走喇 ~

我搭地鐵番屋企   見到 Mrs.fields 喺 9 點半之後嘅曲奇係買 3 送 3   家姐成日想買黎食   咁即打比佢啦   佢話要喎   咁我就排隊買啦   買完比佢之後再嚇佢   話見佢咁鍾意食   下次我自家焗一盤曲奇比佢慢慢食   嘩哈哈哈哈   佢個樣由  ^__^ 即刻變成 --__--"""" ~~~~

差唔多 10 點先番到屋企   之前同里奧大人講話 9 點半會番到屋企  佢諗住等埋我先沖涼嘛   點知最後又係我沖涼先   唉   累佢遲咗休息添 ~

雖然唔眼瞓   但睇多陣電視都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言