2014年10月25日星期六

翠河餐廳 @ 九龍灣 ( 25-OCT-2014 )

京都豬扒

50 年不變嘅豉汁蒸鯧魚

鹹魚茸炒什菜   都無鹹魚茸嘅 @@

( 25-OCT-2014  SAT )

今朝 10 點醒咗喇   勁開心呀   終於可以同里奧大人一齊食早餐   諗住去太興   點知米粉同糯米雞無哂   咁又唔想食通粉   諗咗唔夠 30 秒我話食雞扒啦   order 時又話無   所以走人喇 ~ 

最後去麻酸樂食啦   坐得舒服 d   同埋無咁嘈 ~

我真係好勁呀  居然唔落辣椒油   以前一定要落架   不過依家唔想食咁刺激嘢 lu

食完就番屋企   因為里奧大人要去銀行搞嘢   咁我喺屋企 hea 啦   因為同佢一齊去   我要慢慢行   咁佢自己快手快腳搞掂仲好 ~

差唔多 2 點去食嘢   之後喺商場行下先番屋企   因為我想食完郁下呀 ~


里奧大人做公司嘢   我就睇電視囉   睇睇下都瞓埋   好在瞓咗半個鐘咋   啱啱瞓到 5 點 45 分   梳洗下就打的去舖頭喇 ~

咁啱大姑奶又喺度   所以一齊食晚飯   之後諗住落去茶餐廳叫定條魚啦   點知打比 3 姑奶   佢又話唔黎   但明明頭先話同我地食飯家嘛   又唔早 d 講   唔係唔叫條魚啦   食唔哂嘛 ~

食完又要行陣   好感恩差唔多 7 點半就搞掂   可以打的番屋企喇 ~

抖多陣就沖涼   之後睇電視   9 點就食生果   因為媽咪話要快 d 食咗去   唔係好快爛喎 ~


里奧大人 10 點幾做哂公司嘢   之後沖涼  咁我陪佢睇電視啦   佢之前錄咗好多嘢都未睇呢 ~      

沒有留言:

發佈留言