2014年10月8日星期三

大家樂 @ 九龍灣 ( 8-OCT-2014 )




( 8-OCT-2014  WED )

今朝里奧大人話頭痛唔番工呀   丫   最衰我啦   尋晚搞到佢咁夜瞓 ~

為咗彌補我嘅過失   我幫佢打去診所掛號   再叫佢起身睇醫生   算係咁啦 ~

唔知做咩無啦啦勁塞車   8 點 35 分先落車呀   所以食早餐要快呀 ~


菇場忙呀   又要做 report   真係人都顛 ~

今日請 8 卦出去食生日飯呀   之後叫佢陪我買生果 ~



唉   救命呀   差唔多 5 點先做完哂嘢   今日真係好嬲呀   佢地錯到離哂大譜   真係可以講話係 98% 錯囉   我呢個月真係 check 佢地 d 嘢搞到好大壓力   瞓得又唔好   甩咗好多頭髮添呀   好在食力仲喺度咋   嘩哈哈哈 ~

無啦啦老闆請食 cake   咁都好   食 d 甜甜地嘅嘢會開心 d ~

放工即走啦   里奧大人喺屋企等我嘛 ~ 

6 點半又食嘢喇   勁   因為我食到 ~

番到屋企就沖涼   之後開機洗衫   呢幾晚又打機打到手痛   嗚 ~

里奧大人 10 點半瞓喇   不過我又唔眼瞓   所以 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言