2014年10月19日星期日

出院 ( 19-OCT-2014 )

( 19-OCT-2014 SUN )

慘囉   尋晚 12 點 45 分醒咗喇   熱到成條頸都濕哂   之後去廁所啦   一出嚟又覺得勁凍   想點呀   哈哈 ~

都係 7 點起身   今朝 8 點先食早餐再食藥   之後等醫生嚟喇 ~

芝腿治 + 熱華田   我成日覺得病人先飲華田呢   哈哈

醫生 10 點半巡房   話我可以出院喇   幫我換埋防水膠布   再叫我小心身體   唔想再幫我做第 3 次手術呢   之後等佢寫埋醫生紙再等拎藥就走得 ~


里奧大人 11 點到   我仲諗住好快走得   點知 12 點幾先搞掂   最緊要係 1 點前 Check-out   如果 1  點後就當從新一日計㗎喇 ~


呢個袋裝咗日用品 + 3 盒糖 + 3 件睡衣 + 3 件褸 + 1 件披肩 + 1 個暖杯 + 1 把風扇仔 + 1 本聖經   不過大部份嘢都無用過   哈哈   辛苦了里奧大人呢

我出院瘦咗啲嘛   里奧大人聽錯咗   以為我話肥咗   笑得幾開心呀   黐線咩   應該無咩人會肥咗出院囉 ~

打的走喇   勁開心   因為里奧大人唔駛再頻樸嘛 ~

番到屋企真係唔敢做嘢呀   反而里奧大人就不停做屋企嘢   開機洗衫   熨衫換床單   尋晚仲煲定水添   勁好啦   之後我話係咪好忙呢   我平時就係咁㗎喇   佢話唔忙喎   真係一啲都唔忙囉   又唔辛苦   衰 ~

抖陣就沖涼啦   超勁舒服   真係好鍾意沖完涼洗完頭   乾乾淨淨嘅感覺 ~

2 點幾去大快活食嘢   食我最唔鍾意嘅叉燒飯   我依家只可以食豬肉同飯   我要有啲米氣嘛   但次次食一半就好飽   要回一回氣先再食 ~


真係勁迷你囉

行去百佳買乳酪   不過無大盒 Size   所以今晚先去 Piago 買 ~

今次食得行得   好感恩好感恩呀 ~

6 點幾出門口   見到隔離單位嘅會計哥哥   佢見我按住肚又拎拐杖好愕然   我話做完手術呀   之後佢話佢去咗九洲工幹   係都要比 3 包薯條我   話好好食   好搞笑呀   唔通知我為食 ?!  


我初初睇到包裝以為係人參呀   哈哈

行呀行   去到地鐵站見到家庭醫生嘅姑娘   又好驚訝問我咩事   叫我小心保重身體喇 ~

途經商場又見到牧師   不過佢講緊電話   唔知我望到佢呢   出一出街見到咁多人   世界真係細呀 ~
 
去大快活食嘢   不過依家食完就想走   因為坐得耐呢   一起身個傷口會扯住   要行一陣先鬆番囉   所以我依家鍾意行多過食   勁唔似我囉 ~    



好似哨牙嘅豬軟骨


去 Piago 買乳酪   里奧大人見到 Pasco  $13 有 5 個包仔又話買嚟食   之後去買乳酪啦   我指比里奧大人睇話 475g 只係 $23   抵過細細杯要 $9 啦   咁我其實想買另一隻牌字   因為我想要更加大盒嘅   咁買完嘢   佢睇張單   問我知唔知盒乳酪要 $74 ?!   我話知呀  食開家嘛   之後佢話我指就指住 $24 話平   但買就買 $74 果嗰   好似啲奸商咁   哈哈 ~

買完就番屋企喇   里奧大人話我今次好勁   可以行咁耐   事實真係呀   我都估唔到可以行咁耐   不過我都話過   出院之後要做運動   做唔到都要行下   要血氣運行呀 ~

沖完涼就抖喇   睇下電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言