2014年10月6日星期一

梅菜炒豬肉 + 蒜蓉炒菜心 ( 6-OCT-2014 )




( 6-OCT-2014  MON )

餓呀   所以食腿蛋治 ~


今朝 d 同事見到我番菇場就好愕然   因為個 board 寫我放 S/L 放到 15 號   其實之前 8 卦 whatsapp 比我睇咗   不過佢話等我番黎講好 d 呢 ~

菇場唔忙   因為佢地晏晝先做我 d 嘢   所以基本上依家晏晝就最忙囉 ~

Lunch time 又未餓   咁出去行下   之後又勁想食酸辣米線   所以就買番菇場食喇   差唔多 1 點 10 分先番到去   食得好趕   哈哈 ~  


忙喇   好快就放工咁呢   今晚去街市買餸   番到屋企先醒起要幫里奧大人買麵包   又要落番去買   嗚 ~   

所以番到屋企就要即刻預備晚餐   抖陣就煮喇 ~  

里奧大人 7 點半放工   我自己食先呀   因為我想 8 點前食飯呀 ~

是日晚餐 - 梅菜炒豬肉 + 蒜蓉炒菜心 

梅菜炒豬肉 - 其實我都好耐無整呢個餸   估唔到今次整得好好食   真係好難得   因為我求求其其嘛   哈 ~

蒜蓉炒菜心 - 我淥熟 d 菜   之後再加蒜蓉炒   其實蒜蓉炒菜真係好食   不過我難   因為炒菜要用好多時間慢慢炒   呢期攰   唔想郁咁多 ~ 

搞掂哂就拖地   之後即沖涼休息喇 ~   

沒有留言:

發佈留言