2014年10月27日星期一

金加利餐廳 @ 九龍灣 ( 27-OCT-2014 )



3 姑奶嘅榨菜肉絲雞腿鮑片紅薯粉

( 27-OCT-2014  MON )

今朝要 9 點半起身喇   最緊要鬧鐘響之前   我同里奧大人講話要瞓多陣   講完之後個鬧鐘就即響   oh ~

里奧大人請假陪我去覆診   佢今年嘅大假都係用黎咁用架喇   無計啦   去唔到旅行嘛 ~

去太興食早餐   里奧大人又話要買多 $1000 cash coupon   之前其實買咗 $500 架喇   不過佢話抵買   所以買喎 ~


果幾粒白色   我以為係小貝元   里奧大人話係馬蹄黎架   好小見糯米雞有馬蹄

無啦啦皮膚出點點   唉   唔知比嘢咬定皮膚敏感呢   煩呀   不過都係喺屋企噴殺虱水先   反正屋企無人   哈 ~ 

番到屋企即沖涼喇   10 點 50 分出門口   咁打的去覆診啦   點知塞車呀   去到啱啱好 11 點半   雖然我 book 咗 11 點半   但差唔多 12 點 45 分先有得睇呢 ~

醫生見到我就話我都仲係面青青   哈   之後拆膠布  換塊細 d 嘅膠布就舒服好多喇   因為痴膠布令到我皮膚好痕呀 ~

今次傷口都好靚   不過真係唔係醫生自己讚自己   上次喺醫院幫我洗傷口嘅姑娘   都話傷口好靚   得一條好淺色嘅白線   不過我話靚唔靚唔緊要啦   我都唔會着三點式嘅   衰里奧大人話我着泳衣已經係罪過呀   衰 ~

醫生比咗張瘤嘅相我地睇   因為分開咗 1 大 2 細   醫生話咁樣切   個傷口無咁大   如果 10cm 嘅瘤   個傷口要 12 吋長   嘩   真係勁過生仔 ~


終於可以食海鮮同蛋喇   牛都食得   但就未可以補身   所以石唇魚都唔飲得   食魚只可以石斑仔   我話唔識蒸   咁問可唔可以食吞拿魚同沙甸   好在醫生話可以呢 ~

搞掂哂都 1 點 lu   搭地鐘去佐敦拎超市 coupon   之後去食嘢 ~




食完再去裕華買芝麻糕   之後搭地鐵番九龍灣 lu ~

去咗 Smartone 轉 plan   再去 MP 買生果就番屋企喇 ~ 

差唔多 5 點就去金加利   因為約咗 3 姑奶食嘢呢   但咁早食唔落啦   所以叫里奧大人食 tea set 算喇 ~

坐到 6 點半就番屋企 lu   沖完涼睇電視   差唔多 8 點就好鬼餓   所以蒸嘢食喇 ~


9 點再食生果   睇埋電視   11 點都瞓喇   今晚有 d 攰 ~      

沒有留言:

發佈留言