2018年9月13日星期四

米線陣 @ 官塘 ( 13-SEP-2018 )








( 13-SEP-2018  THU )

又係瞓得麻麻哋   不過都預咗   最緊要起身精神就得喇   哈哈 ~

同 8 卦轉場食早餐   本來想食粉麵   但又真係食唔落   又食番三文治 lu ~



番到菇場諗住開行 Turbo 做嘢   點知個肚又唔舒服   仲辛苦過尋日   唉 ~

最慘又忙喎   做完嘢都無咗半條人命咁滯了 ~

Lunch Time 即瞓   咁 8 卦話佢食完飯出去還書   我叫佢幫我買燒賣粉果比我食 ~



原來佢無去還書   但就特登幫我落去買嘢食囉   堅感動   佢話見我唔舒服   所以一定幫我買嘢食呀 ~

佢好憎我食辣   加上今日我又唔舒服   但我話要多豉油加辣   佢之後問我啲嘢辣唔辣   我話 OK 呀   佢話佢幫我揸主意叫小辣喎   搞笑   咁就算無辣都 OK 嘅   最緊要有豉油  唔係乾爭爭好難食架 ~

忙下停下   好快放工   今日里奧大人要去沙田   所以我話去米線陣食嘢喇 ~

呢期嚴重貧血咁款   又唔敢食太補嘅嘢喎   真係煩 ~

食完就番屋企   之後沖涼休息 ~

我又睇蔡志輝見証   但我之前唔係坐定定睇   所以有啲嘢無聽過咁   里奧大人話佢都睇到識背喎   妳居然無聽過 ?!   佢成日都好驚   點解我睇咁多次都好次無睇過咁   哈哈 ~

諗住 10 點 45 分瞓   點知睇另一個見証又睇到 11 點 15 分   其實未睇完   但今晚真係好攰   所以要瞓覺   留番聽晚睇 lu ~

沒有留言:

發佈留言