2018年9月26日星期三

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 26-SEP-2018 )








( 26-SEP-2018  WED )

尋晚真係就來顛呀   個肚又痛喎   同埋係咁沖涼   差唔多 6 點先叫做好啲咋   所以瞓到 8 點先起身   要打的番工   因為個人實在有啲暈暈哋 ~

咁我食腸粉   一定食唔哂   咁留番大半份比 8 卦   嗰次我講話食唔哂腸粉   想叫一半   但錢照比   好過嘥嘢嘛   之後佢話留比佢食   咁今次真係留比佢食啦   我夾起一碗比佢   阿姐勁好人   話幫我慶熱   等到 8 卦嚟先拎比佢食   無諗過阿姐會咁囉   勁感動 ~

菇場又超級超級忙   我又超級超級攰   力不從心   真係咩都慢九萬拍   個個望到我樣   都好似覺得我就嚟死咁   哈哈 ~

Lunch Time 一到就即瞓   又瞓咗半個鐘   叫咗 8 卦幫我買粉果   呢期都成日要佢幫我買嘢   好在佢出去食咋 ~



仍然忙爆   但都係慢做 ~

放工諗住打的但無的   所以都係搭巴士番屋企算喇 ~

番到屋企即灘喺梳化   本來諗住等埋里奧大人拎淘寶   之後一齊去米線陣   但里奧大人話唔好喎   知我唔舒服   我今次都覺得自己好衰   對佢啲語氣勁差   好悔氣咁呢   因為我電話叉緊電   一聽電話又要行去聽   佢又打完一陣又再打喎   大佬   我好辛苦家嘛 ~

等到佢 7 點左右就去食嘢   食完即番屋企   抖陣即沖涼 ~

佢幫我淘咗 2 個暖水袋   咁樣可以替換用   我話兩個一齊用都得喎   佢好奇怪點一齊用   我話一個敷肚   一個敷腰   但上次辣到肚皮起水泡單嘢   佢記到依家   所以次次用到咁上下   佢就要睇下我肚皮有無紅哂   我話我仲唔知死咩   哈哈 ~

個肚無啦啦痛   所以 10 點半都瞓   但瞓得勁差   11 點半又起身沖個涼 ~

咁諗住再瞓   但其實瞓唔好囉   12 點半又起身沖涼   之後慘喇   條腰痛到我想死呀   頂唔順要開按摩機按按條腰   按咗半個鐘   條腰就舒服好多喇   同埋唔知係咪全身熱得滯   因為勁熱水涼再加暖水袋   反而令我條腰仲痛咁   奇怪   最後差唔多 1 點半先瞓   唉 ~

沒有留言:

發佈留言