2018年9月23日星期日

焗吉列魚柳 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 23-SEP-2018 )




煲咁多次芫茜皮蛋魚片湯   第一次係綠色咋   但飲落又無怪味喎



( 23-SEP-2018  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就即去食早餐喇 ~







番完主日學就番崇拜   完畢都 1 點幾   所以我自己去街市買餸同行超市   叫里奧大人喺商場行陣等我    之後喺九龍灣食埋下午茶先番屋企呢 ~

差唔多 2 點幾先食   所以食完都即番屋企喇 ~







放好哂嘢   沖埋涼就休息一陣 ~

今日頻頻樸樸   完全唔想郁   睇睇下電視都 5 點   開始勁眼瞓   一瞓就瞓到 5 點半 ~

個肚無啦啦唔多舒服   唉  真係好沮喪   但買咗湯料   點都要煲啦 ~   

是日懶餐 - 焗吉列魚柳 + 芫茜皮蛋魚片湯

焗吉列魚柳 - 尋晚拎咗魚柳番來   就咁焗熱就搞掂   再焗埋豬扒飯比里奧大人食   我就乜都食唔落喇 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 飲咗碗熱辣辣嘅湯又好啲咁   所以飲完無啦啦都瞓咗陣 ~

里奧大人知我好唔舒服   因為我好少話唔陪佢食嘢   同埋食食下瞓着咗   估唔到佢仲幫我洗碗   百年一遇   不過呢個幾月   我身體都唔好   佢都好主動洗衫熨衫   我真係好耐無熨過衫咁喇 ~

我成日都會同佢講唔好意思   又幫我熨衫   又無餐住家飯食   佢叫我唔駛成日講唔好意思   哈哈 ~

好啦   瞓咗陣又好啲咁   所以即沖涼喇 ~

10 點幾都瞓喇   唉   個肚又有啲唔舒服 ~

沒有留言:

發佈留言