2018年9月21日星期五

芋頭魚 (外賣) + 腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 菜心苗 ( 21-SEP-2018 )










( 21-SEP-2018  FRI )

又到星期五   呢個星期過得好快呀 ~



菇場忙呀   咁就好喇   唔想成日太 Hea   咁樣反而個人仲吽吽哋咁 ~

Lunch Time 同 8 卦出去食   順便還書   佢明明要丁丁辣湯底   點知比咗小辣   嚇到佢碌大對眼   就嚟跌出嚟咁滯   笑死我   之後佢話個口開始麻喎   仲話我重慶酸辣小辣無料到添呀 ~





同佢一齊食嘢咁多年   佢第一次食得咁慢   要是平時   佢食完   我只係食咗 1/3 咋   之後我叫佢食完抖陣   唔係一陣又熱   你又辣得滯驚你暈低呀 ~

去埋圖書館還書就番菇場喇   番到又要即刻開工了 ~

無啦啦超級勁忙   話咁快又到放工 ~

里奧大人上大陸見客   咁我就去 Taste 買餸   大家都差唔多 6 點半番到屋企 ~

今晚想等埋家姐一齊食   所以我可以抖陣   里奧大人就幫手熨衫 ~

睇完新聞   我都抹下嘢   呢個幾月無做運動   個人又攰   所以郁得到就要郁   唔可以比自己太懶 ~

家姐 8 點半放工   咁我都預備晚餐喇   今晚超勁簡單方便   焗同淥就搞掂 ~

估唔到家姐咁快到喎   9 點已經嚟到   可以即開餐喇 ~

是日懶餐 - 芋頭魚 (外賣) + 腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 菜心苗

芋頭魚 (外賣) - $15 都抵   但無咩味道   都係喺齋舖即炸先好味道   哈哈 ~   

腐皮卷 (外賣) - 感恩又做 $15/3條   我就買 6 條   蘸喼汁好正呢 ~   

齋滷味 (外賣) - 買咗 1 盒酸齋同 1 盒齋鴨腎   平時一盒有 2 樣   但見家姐嚟食就每樣買一盒   飽到上腦 ~

菜心苗 - 食埋尋晚嘅 1 斤   估唔到咁鬼多 ~

食完都 10 點   洗埋嘢再開機洗衫   之後就招呼佢哋食雪糕   佢哋最開心   哈哈 ~

喺 Taste 買夠 $88 就可以用 $55 換購   我真係好好彩   啱啱買咗 $90.2   我已經諗定   如果唔夠錢就即買 2 支飲品   咁就肯定過 $88 呢



質感好 Soft   好記得對上一次喺一田買咗 3 盒番屋企   點知我無關實冰格門   最後雪櫃都壞埋   乜鬼都要掉哂   心都痛呀   所以次次見親 Movenpick 就有種心痛嘅感覺   哈哈





之後掛住睇細個嘅相   家姐睇到過咗時間搭車   咁唯有等多班車囉   所以成 11 點先走 ~

我都即沖涼喇   今晚又唔係太眼瞓   咁上 Youtube 睇嘢   但無啦啦個胃脹到不得了   直頭想嘔咁   我即同里奧大人講囉   佢都覺奇怪   食嘅嘢又無特別   佢即刻諗到條芋頭魚呀   芋頭難消化   咁佢哋又話唔係咁好食   我咪食哂囉   唔想嘥嘢嘛   無諗過腍 Pat Pat 嘅芋蓉都令我咁辛苦囉 ~

唉   雖然都 12 點   但我都唔敢瞓住   過咗半個鐘仲係咁   不過我已經開始好眼瞓   點都瞓喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言