2018年9月28日星期五

牛下新城 @ 九龍灣 ( 28-SEP-2018 )

秋刀魚 (泰式生蝦汁) ($16) / 梅頭豬肉 (沙嗲) ($12) / 雞軟骨 (川味) ($10)







( 28-SEP-2018  FRI )

今日狀態都叫回勇啦   好似講緊隻馬咁   哈哈   但都有少少攰囉 ~

呢兩日沖完涼出來都覺得凍凍哋   秋天到喇   要好好珍惜短暫嘅秋天呢 ~

實在好唔想食麵包   所以食丁米   但一定要扣定   其實我下次話少少米仲好   因為今次扣咗底都好多咁囉 ~



菇場超級勁忙   要還債嘛 ~

個人沾寒沾凍唔係咁舒服   所以買車仔麵食   銀針粉又係要少少   但都係食唔哂   唔知做乜鬼   食到一半就唔想再食咁囉 ~



仍然忙   好快放工喇 ~

今晚番小組   同里奧大人喺九龍灣食嘢   但佢 7 點先到   所有我食住等呢 ~

食完行陣消化下   差唔多 7 點 40 分都番教會喇   早啲番去同教友傾下偈仲好 ~

今晚有教友買咗龍珠果一齊食   勁開心呀   哈哈   之後另一個就拎埋包 Kitkat 出來一齊分享   不過都無時間食呀   個個掛住傾偈 ~

估唔到今晚小組有 17 人出席   算好多人㗎喇   同埋仲有 4 個無番   如果番埋嚟就真係正咯   一齊傾偈同查經真係好開心㗎 ~

今晚 10 點幾先結束呀   真係快樂不知時日過呢 ~

師母仲搞笑   佢話認得我   但唔記得邊度見過   我話之前食 Farewell 飯見過㗎喇   佢就有印象喇   同埋佢好奇我點解番呢個小組 ?!  我話其實我不嬲都係番呢個小組   不過有好長時間個人懶   所以唔番囉   但依家都會番㗎喇   因為我同里奧大人都覺得番小組好開心呀   哈哈 ~

搭車番屋企   之後即沖涼喇 ~

11 點半都要瞓   但其實我又唔係太眼瞓   仲係興奮狀態當中呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言