2018年9月30日星期日

壽司 (外賣) @ 屋企 ( 30-SEP-2018 )






( 30-SEP-2018  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就即出發喇 ~

食完早餐就番學   最後一堂了   不過嚟緊都會番學   開心開心 ~





崇拜完之後就同水姑飲茶   同佢飲咗 3 次茶   真係講嘅嘢係一樣   我已經連續聽咗 3 次㗎喇   識背添呀   之後里奧大人都話我駛唔駛又重覆講佢聽   哈哈 ~


又係呢兩碟小菜   好在都好味道咋











傾開偈又講開醫療設備   咁香港都係數一數二好嘅   只係資源有限啫   咁外國嘅醫療設備應該會更好嘅 ~

佢話佢朋友喺外國生活   唔知邊度成日痛   但 Check 好多次都唔知邊度有問題   點知番香港一 Check   就好快 Check 到有事 ~

咁佢係都要強調外國醫療好吖嘛   但我咪話囉   醫療好又點 ?!   無病症比醫院做   根本就同無經驗無分別   等如香港生活緊張   隨手一個都有胃病   外國生活無咁緊張   妳想搵個有胃病出來都難咁解   之後里奧大人咪話我講得啱囉   無病例妳參考   醫療幾先進都無用啦 ~

我真係好頂水姑唔順   唔識就咪扮代表啦   成日以為自己啱哂   又唔知道自己根本係古老石山   唔識咩叫 FB 仲以為個女都唔識   就可以唔駛同啲唔好嘅同學仔聯絡   笑死人 ~

2 點就走喇   要番教會聽講座   4 點 15 分完畢   我同里奧大人講話今日好似全日喺教會渡過咁   哈哈 ~

唔知點解突然好開心咁   所以好想食炸兩呀   哈哈 ~



去日本城買嘢   再去爭鮮買壽司就番屋企喇 ~

7 點開餐   食完抖陣就沖涼   之後又一齊睇戲喇   又 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言