2018年9月11日星期二

美心 MX @ 九龍灣 ( 11-SEP-2018 )

咖哩雞 (配絲苗白飯) ($48) - 好鹹呀   食完個口係苦咁



蜜桃鮮茄焗豬扒飯 ($48) - 里奧大人最鍾意食呢個飯   我話下次整比佢食   佢指明要抄飯底   我話無問題   只係比啲時間我就得喇   哈哈    



( 11-SEP-2018  TUE )

呢兩日個肚都有啲扯扯哋   勁似每月一到嘅感覺   最慘係好鬼攰   成日夜晚瞓得唔好囉   好困擾呀   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好在突然記得佢咋   又好似食新嘢咁   正 ~



菇場忙下停下   但個人好攰   又好攰   呢個星期應該都會成日講好攰 ~

無啦啦勁餓   所以一到 Lunch Time 就即飛去買酸辣米線   依家又食番小辣   唔想咁刺激 ~



仍然忙下停下   里奧大人 4 點半喺太子見客   差唔多 5 點幾先見完   咁就好喇   我都差唔多時間放工 ~

佢今日約咗朋友巨人食飯   但要 7 點半   咁我話同佢一齊食晚飯   之後我就走呢 ~

佢朋友差唔多 7 點半嚟到   咁我都去 MP 買生果啦   好開心買到 2 Pack 無花果同一盒青提子   之後再買多梳蕉   買呢啲生果好處係方便食   唔駛批皮   哈哈 ~

買完即番屋企   原來都已經 8 點半 ~

雖然攰   但又好想拖地   咁就即拖喇   唔係諗諗下又唔想拖呢 ~

沖埋涼就抖喇   里奧大人 9 點左右番到屋企   叫佢快啲沖涼休息 ~

今晚又睇見証   明明想 10 點 40 分瞓   但睇到 11 點 20 分先瞓 ~

唉   個肚真係扯得比較犀利   要攬暖水袋瞓   希望今晚瞓得好啦 ~

沒有留言:

發佈留言