2018年9月19日星期三

沙樂美腸薄餅 (外賣) + 蜜汁豬肋骨 (外賣) + 蜜汁雞翼 (外賣) @ 屋企 ( 19-SEP-2018 )




兩樣都有格甩底味喎   頂



( 19-SEP-2018  WED )

今朝起身都 OK 呀   希望全日都 OK 啦   哈哈 ~

早餐食丁米   想食熱嘢   但同時又想飲凍啡   不過呢間凍啡始終都係偏甜唔夠濃   所以都應該唔會再飲 lu ~



菇場勁忙呀   但 11 點幾個肚又有啲扯住痛 ~

Lunch Time 食番尋日買嘅吞拿魚包   咁都幾好   唔駛落街有得食咁   哈哈 ~

仍然忙啦   但放工前都搞掂哂 lu ~

諗住去一田買炸物   但原來無嘅   咁買蜜汁燒雞翼 ($22.5) 同埋金牌醬燒豬仔骨 ($41.4)   再買多 2 個薄餅都走人喇 ~

里奧大人諗住放工拎月餅   點知佢唔見咗張劵   所以番屋企啦   我就抖陣先   個肚仍然有啲扯住痛呀 ~

佢番到屋企話要地毯式搜尋喎   我話你咁肯定放喺個袋   我又完全無見過   係咪跌咗喺公司 ?!   佢又話唔會   咁是但啦   只怪佢自己論盡囉   我唔會幫佢搵㗎 ~

家姐今晚 9 點先嚟到   即焗嘢佢食喇 ~

里奧大人仍然唔甘心   再 Check 下個斜揹袋   之後再搵埋出街個背囊   我同家姐咪話囉   頭先啲人好肯定話放喺番工背囊   咁做咩要搵其他袋有無呢 ?!   之後真係比佢喺出街背囊搵到   頂佢   原來公司星期六派比佢囉   好在佢 Line 咗比我知   咁我同家姐咪鬧爆佢囉   頭先仲咁肯定 ~

家姐 10 點幾走   我沖埋涼   睇埋新聞都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言