2018年9月27日星期四

豆漿大王 @ 九龍灣 ( 27-SEP-2018 )

酸辣淨餃子 ($34) - 個湯唔夠熱   反而里奧大人嗰碗又夠熱喎



上海排骨酸辣麵 ($40) - 豬扒好味道 



酥炸雲吞 ($20) - 香口嘢實勁好味啦



( 27-SEP-2018  THU )

今朝都係瞓到 7 點 50 分先起身   身體應該 OK 呢   但仍然好攰囉 ~

早餐食芝腿治   但食咗兩啖都食唔落   無咩胃口   咁打包留番做 Lunch 啦 ~



菇場超級勁忙   鬼咩   成個星期無做過嘢咁款   今日要開行九萬個 Turbo 還債了 ~

Lunch Tme 諗住瞓   但又瞓唔到   差唔多 1 點先食 K 餐   晏啲先食件芝腿治   唔知點解好唔想食包咁呀   哈哈 ~



仍然忙到抽筋   放工都未做哂   所以遲咗 10 分鐘先走 ~

今日去教會聽嘢   咁我去淘大行陣先   但其實勁肚餓   滿腦子只係想食食食   本來想食橙色嗰啲 雞腳   但費事食食下見到教友   啜住腳指同佢打招呼就核突死啦   哈哈哈哈 ~

咁諗住買鹽酥雞軟骨   但成 $32 一份   即係同食晚餐差唔多價錢   我唔食啦   同埋太大份   一陣食完又食唔落嘢喎 ~

最後咩都無食   咁去萬寧換埋積分禮物就走人   原來都 6 點 10 分   諗住去 Taste 買生果   但堅攰   去咗麥記坐陣   差唔多 6 點 20 分真係頂唔順   好鬼餓呀   所以去豆漿大王食嘢先喇 ~

食完仲有時間   里奧大人話去麥記食雪糕喎 ~



今晚有聚會   不過就 8 點開始   我地 7 點 40 分都到咗 lu ~

9 點 20 分完畢   即搭車番屋企喇 ~

呢間豆漿大王勁多味精   成晚勁口渴   同里奧大人已經飲咗 1 支提子味汽水同 1 杯水囉~

沖埋涼再按摩條腰   又好似好啲咁   之後抖咗陣   真係要里奧大人出手幫我按腰   人手按真係舒服好多 ~

里奧大人睇戲   我 11 點半即瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言