2018年9月20日星期四

鵝掌翼 & 鴨腎 + 海蜇燻蹄 + 菜心苗 ( 20-SEP-2018 )








( 20-SEP-2018  THU )

里奧大人今朝 6 點要起身喇   要同同事上大陸廠   叫佢帶埋咖啡   我都即刻瞓番了 ~   

話咁快就星期四   我仲以為今日星期三添 ~

今日身體狀況非常 OK   實在太感恩喇 ~

早餐食吞拿魚治烘底   依家啲吞拿魚醬越來越少   所以就覺得乾哽咁   唉 ~



菇場忙呀   所以好快又到 Lunch Time ~

無啦啦勁餓   要買兩餸飯食呀   食來食去都係呢兩樣餸   不過呢啲自己煮好難整得好食   因為佢地用好多油   我唔會㗎   哈哈 ~



仍然忙   但有啲飯氣攻心   好在都已經 4 點半 ~

阿花好搞笑   佢特登過嚟問我個熨斗仔喺邊 ?!   我聽到一頭霧水   佢話我之前放喺枱嗰個呀   笑死我   我話暖水袋叉電器嚟㗎   但其實離遠望又幾似迷你熨斗嘅   之前好 Hit 家嘛 ~



放工去街市買餸   番到屋企都 6 點 15 分   居然見到里奧大人   原來佢今日 4 點見客   我完全唔記得添 ~

不過今晚勁方便   就咁淥菜同米粉就搞掂   所以 7 點半都可以開餐 lu ~

家姐 8 點幾嚟到   即刻拎嘢比佢食   佢好驚我辛苦   我話煮到飯就最開心   即係身體無問題嘛   同埋今晚都係外賣嘢   真係唔駛煮囉   哈哈 ~

是日懶餐 - 鵝掌翼 & 鴨腎 + 海蜇燻蹄 + 菜心苗 

鵝掌翼 & 鴨腎 + 海蜇燻蹄 - 總共買咗 $120   如果喺酒樓食就肯定過 $200 ~   

菜心苗 - $12 就 1 斤   但 $18 有 2 斤   平時都係差 1 蚊   但今次多 4 蚊有 2 斤   所以買夠 2 斤   家姐仲話啲菜好甜 ~

家姐 10 點幾走   約咗糟糟交收   所以佢要陪糟糟食嘢   之後糟糟就車埋佢番屋企   都唔方早啦   哈哈 ~

我沖埋涼就開機洗衫   睇多陣電視   11 點 15 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言