2018年9月22日星期六

大食會 @ 姑奶屋企 (大埔) ( 22-SEP-2018 )




( 22-SEP-2018  SAT )

今朝同 8 卦食早餐   依家真係無咩選擇啦   有一間幾好味嘅又摺埋咗   另一間又成日好多人   所以其實都懶得轉場 ~



菇場唔太忙   所以係咁 Load 相 ~

放工即走   約咗里奧大人去 mega BOX 飲茶   飲到 2 點幾就行陣 ~











去完 AEON 就埋拎 Haagen-Dazs 雪糕月餅   今次勁多人排隊呀   起碼一百個人   我排咗成 15 分鐘先拎到呢 ~

估唔到無冰袋同乾冰   感恩我一早拎定冰袋咋   唔係就麻煩囉 ~

咁都即搭車番屋企喇   抖到 4 點 45 分就出發   兒生仔車埋我哋去大埔食飯呢 ~

去到姑奶屋企就坐陣   之後去買嘢   點知條街好焗熱   所以買樽腐乳就上番姑奶屋企 lu ~

7 點開餐   今晚到會   估唔到啲嘢食好味道喎 ~

姑奶工人又特登整咗沙律比我食   好感動呀   姑奶成日都記得我鍾意食沙律呢 ~

另一個姑奶仲搞笑   成日話好開心見到我   因為我好多時都唔舒服   我都同佢講緊因為我食緊藥   會突然間好唔舒服   所以我都好驚成日應承咗又唔出席囉   之後佢都話知我辛苦   用暖水袋可以整到成個肚生水泡   一定係好痛先會咁囉 ~

今晚又同姑奶契女兩公婆傾偈   其實成日都見佢哋   但真係好少時間傾偈   所以今晚傾得好開心呀 ~

差唔多 9 點   里奧大人話走先喇   我哋聽朝要番學   唔想咁夜走 ~

番到屋企都即沖涼   里奧大人就睇戲   我就睇到 11 點半都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言